تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مراحل تولید مواد شوینده کرشر

۶ مرحله تولید مواد شوینده کرشر چیست؟

ویژگی‌های خاص مواد شوینده

امروزه مواد شوینده باید ویژگی‌های بسیاری داشته باشند. باید بتوانند به طور مؤثری با ذرات گرد و خاک مبارزه کنند، کارآمد باشند و خطری برای سلامتی کاربران و همینطور محیط زیست نداشته باشند. این روز‌ها همه شیوه‌های سازگار با محیط زیست اهمیت بسیاری پیدا کرده‌اند. یعنی استفاده از موادی که نه تنها ملایم و بدون ضرر باشند، بلکه حداکثر بازدهی را داشته باشند و همینطور توجه ویژه‌ای هم به میزان مصرف آب داشته باشد.

این درست همان چالشی است که آزمایشگاه‌های کرشر با آن روبرو هستند و گام مهم برای ترکیب کیفیت، کارآیی و پایداری انرژی برمی‌دارند. مواد شوینده کرشر بسیار کارآمد هستند، حداکثر بهداشت، سلامت و سازگاری با محیط زیست و مسائل اقتصادی را هم در نظر می‌گیرند.

قیمت مواد شوینده آلمانی کرشر

نحوه تولید شوینده‌های پایدار و کارآمد کرشر

تولید شوینده فرآیند نرمالی دارد. در آغاز ایده محصول مطرح می‌شود. در کرشر، این فرآیند از مفهوم اولیه گرفته تا مشخصات محصول و تولید نمونه‌های اولیه با بررسی کامل تا مراحل تولید انبوه انجام می‌شود. امروز بیش از ۴۰ سال است که Kärcher در حال تولید مواد شوینده است و هر روز بیش از پیش به سمت پایداری و سازگاری با محیط زیست پیش می‌رود. مواد شوینده Kärcher بسیار کارآمد هستند و حداکثر بهداشت و حافظت از محیط زیست را در نظر می‌گیرند.

۱. مرحله تعریف محصول

درست مانند همه محصولات، فرآیند تولید مواد شوینده سازگار با محیط زیست با مرحله تعریف محصول آغاز می‌شود. سؤال اصلی این است که انتظار داریم که محصولات شوینده جدید کرشر چه کاری انجام دهند؟ به عنوان مثال از موادی ساخته شوند که در محیط زیست قابل تجزیه باشند. مشخصات این محصول جدید توسط مدیر محصول به شیمی‌دانان منتقل می‌شود.

ماده شوینده

۲. مفهوم مواد شوینده سازگار با محیط زیست

در این مرحله، در بخش توسعه مواد شیمیایی، پیشنهادهای مفهومی ارائه می‌شوند و مدل‌های کاربردی برای تعیین خواص محصولات شوینده پایدار و سازگار با محیط زیست تدوین می‌شوند. مواد شوینده علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های سازگار با محیط زیست، باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشند مانند قدرت حل کنندگی روغن‌ و همینطور میزان گنترل شده کف.

مواد شوینده خانگی

۳. بهینه‌سازی مواد شوینده از نظر پایداری و کارآیی

محصول اولیه از نظر کیفیت پایداری و قدرت نظافت به طور مداوم توسط شیمی‌دانان در کرشر بهینه می‌شود. فرمول‌ها، توالی محتویات و پایداری محصولات باید آزمایش شوند. هنگام انتخاب مواد اولیه، چهار مورد را باید در نظر گرفت: عملکرد محصول، قابلیت تجزیه‌پذیری، تولید پایدار مواد اولیه و قیمت مواد اولیه.

برخی از مواد اولیه برای محیط زیست آبزیان خطرناک بوده یا از نظر بیولوژیکی تجزیه‌پذیر نیستند. گاهی این مواد مشکوک به ابتلا سرطان‌ بوده یا خواص منفی دیگری داشته که بهتر است به طور کلی استفاده نشوند. امروزه از مواد قدرتمندی استفاده می‌شود که مبتنی بر مواد طبیعی و تجزیه‌پذیر هستند مانند سورفاکتانت‌های پایه قند، حلال‌های طبیعی مانند الکل یا اسیدهای طبیعی.

ماده شوینده کارچر

اگر مواد شوینده در حال طراحی با در نظر گرفتن همه جنبه‌های صرفه‌جویی در مصرف منابع هم با موفقیت آزمایش شوند، به مرحله بعد منتقل می‌شوند و در نهایت محصول مورد نظر با تمام جزئیات و مشخصات برای تولید نهایی تعریف می‌شود.

 

۴. تست پایداری مواد شوینده

در این مرحله، قابلیت‌های مواد شوینده‌ در واقعیت و خارج از آزمایشگاه و با استفاده از دستگاه‌های نظافتی مختلف  آزمایش می‌شوند. به عنوان مثال، عملکرد تمیز کنندگی، مقدار کف، میزان pH نیز به شکل دقیق بررسی می‌شود.

مواد شوینده صنعتی

۵. مرحله تست نهایی از نظر سازگاری با محیط زیست و کارآمدی

بعد از طی کردن مرحله تولید آزمایشی، در مرحله آزمایشی مقدار قابل توجهی از مواد شوینده پایدار تولید می‌شود، و در یک طرح آزمایشی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. این مرحله در واقع آخرین مرحله از تست محصولات شوینده کرشر است. در این مرحله علاوه بر همه ملاک‌های مورد نظر، سؤالات مربوط به رایحه هم بررسی می‌شوند.

مواد شوینده اسکرابر

۶. عرضه محصولات شوینده به بازار

آخرین مرحله تولید محصولات شوینده، معرفی محصولات شوینده جدید در بازار است.

خرید مواد شوینده کرشر

ماده شوینده پودری فرش و مبل شوی دستگاه های سری PUZZI و SE مدل RM 760

ماده شوینده قرص شستشوی فرش و موکت کارچر مدل RM 760 محصولی با کیفیت، با بهره گیری از فناوری encapsulation است. این قرض شوینده در دستگاه های فرش، مبل و موکت شویی که قابلیت اسپری و مکش همزمان دارند، استفاده می شود. قرص شوینده فرش و موکت مدل RM 760 برای دستگاه های فرش، موکت و مبل شوی سری PUZZI و SE کارچر استفاده می شود.

ماده شوینده پودری براق کننده سطوح سنگی کارچر مدل RM 775

ماده شوینده پودری تمیز کننده و براق کننده مدل RM 775 کرشر آلمان به منظور ترمیم، نظافت و براق کردن انواع سطوح سنگی، مانند سنگ مرمر و موزاییک های سیمانی مرمر نما استفاده می شود. پس از انجام فرایند شستشو و  نظافت سطح، از این پودر برای براق کردن سطح استفاده می شود که علاوه بر زیبایی سطح کف، آن را در برابر سایش، سخت و مقاوم می کند. با هر یک کیلوگرم از این براق کننده، می توان ۳۰ متر مربع از محیط را نظافت نمود. همچنین pH پودر تمیز و براق کننده RM 775 نیز ۱/۴ می باشد.

ماده شوینده ۱۰ لیتری کارچر مدل RM 69

ماده شوینده ۱۰ لیتری مدل RM 69 کمپانی KARCHER آلمان، یک ماده شوینده قوی به منظور از بین بردن و حذف کردن انواع لکه های سخت و چسبنده روغن، لکه های چربی یا گریس، گرده و رسوبات از انواع کفپوش های صنعتی و سطوح سنگ و سرامیک می باشد. PH ماده شوینده RM 69 نیز ۱۲/۱ می باشد. محصول RM 69 کارچر آلمان، به عنوان یک ماده شوینده در دستگاه های زمین شوی ( اسکرابر ) مورد استفاده قرار می گیرد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید