تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مکانیزه مراکز اداری و تجاری بزرگ

نظافت-مراکز-بزرگ-تجاری-و-اداری

در این نوشتار قصد داریم به چگونگی نظافت مراکز اداری و تجاری در جهان بپردازیم. شرکت Kärcher آلمان به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده دستگاه‌های نظافتی در جهان برای نظافت تمامی بخش‌های یک مجتمع تمهیدات لازم را اندیشیده است. در ادامه دستگاه مورد نیاز برای هر بخش را به طور مختصر معرفی می‌کنیم و در مقالات بعدی، هر گروه از دستگاه‌ها شرح داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌توانید به سایت  www.karenco.net مراجعه کرده و یا با شرکت کارن تجارت، نماینده رسمی Kärcher در ایران تماس حاصل فرمایید.

معرفی دستگاه‌های نظافتی در مراکز تجاری و اداری بزرگ

دستگاه پله‌برقی شوی

دستگاه پله برقی شوی
این دستگاه برای شستشوی پله‌برقی‌ها در مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیــرد. دستــگاه پــله‌ برقی شــوی مدل BR 47/35 ساخت Kärcher آلمان امکان شستشو و خشک کردن همزمان پله‌برقی را فراهم می‌نماید.

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی

اصلی‌ترین دستگاه مورد استفاده در مراکز تجاری و اداری، دستــگاه اسکرابر است. اسکرابر برای نظافت و شستشوی کف مجتمع‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شستشوی مشاعات و کف پارکینگ‌ها از دستگاه‌های سرنشین‌دار مانند مدل‌های B 90 R و B 150 و برای فروشگاه‌های مواد غذایی و رستوران‌ها از دستگاه‌‌‌های زمین‌شوی صنعتی دستی همچون BR 35/12 و BD 50/50 ساخت Kärcher آلمان استفاده می‌شود.
اسکرابر

دستگاه Mopvac

دستگاه زمین شوی بدون نیـاز به بـرق و باتـری مدل B60/10 اختراعی بی نظیر از شـرکت Kärcher آلمان است. این دستگاه زمین‌شوی، همانند اسکرابر قادر به شستشوی زمین و خشک کردن آن بـوده و مکمـل بسیار خوبی برای اسکرابر در مجتمع‌ها به حساب می‌آید.
کاربرد mopvac در مجتمع های تجاری

دستگاه جاروبرقی صنعتی

دستگاه‌های جاروبرقی یا مکنده صنعتی، کاربردهای گسترده‌ای در مجتمع‌ها دارند. برای مجتمـع‌ها دستگاه‌های جاروبــرقی صنعتـی مدل NT 70/3 و NT 90/2 نیز پیشنهاد می‌شود.
جاروبرقی صنعتی

دستگاه بخارشوی صنعتی

برای شستشوی شیشه، دیوار، پله، پاگرد، اتاقک آسانسور و سایر قسمت‌های با دسترسی سخت یا خاص نیز استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی همچون مدل SGV 8/6 پیشنهاد می‌شود.
بخارشوی صنعتی

دستگاه‌ واترجت

برای شستشوی نما، محوطه‌ها، پارکینگ‌ها، تأسیسات و سطل‌های زباله در مجتـمع‌ها، از دستگاه‌های واترجت (کارواش) استفاده می‌گردد. واترجت‌ صنعتی سری HD شرکت Karcher آلمان برای مجتمع‌ها انتخاب خوبی است.
واترجت

دستگاه‌ سویــیپر

دستگاه‌های سوییپر جهت جارو کردن و جمع‌آوری زباله‌ها از سطح زمین در پارکینگ‌ها و محوطه‌های فضای باز به کار می‌روند. برای مجتمع‌‎ها، سوییپـر مدل KM 70/20 برای مساحت‌های پایین و سوییپر سرنشین دار مدل KM 125/130 برای مساحت‌های بالا مناسب است.
سوییپر

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید