تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

عدم آسیب به سطوح پرزدار با استفاده از دستگاه فرش‌شوی

نظافت سطوح پرزدار بدون آسیب دیدن

نظافت سطوح پرزدار با دستگاه فرش، موکت و مبل شوی بدون آسیب رسانی به آنها

نظافت سطوح پرزدار و پارچه‌ای همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است. حساسیت بالای نظافت این گونه از بافت‌ها باعث شده تا افراد به همه‌ی روش‌های موجود نظافت اعتماد کافی نداشته باشند. مواد شوینده شیمیایی مختلف، برس، فرچه و سایر وسایل قدیمی برای نظافت مبلمان و فرش ممکن است آسیب جدی به سطح وارد کند. پس در هنگام انتخاب روش مناسب شستشو، نظافت مبل و فرش به جنس پارچه و میزان آلودگی آن دقت کافی داشته باشید.

استفاده از دستگاه فرش‌شوی و مبل‌شوی صنعتی به عنوان یکی از شیوه‌های جدید نظافت به کسانی که به تمیزی و جلوگیری از آسیب رساندن به سطح توجه می‌کنند، توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها با استفاده از آزمون و خطاهای مختلف و آزمایش‌های متعددی که روی آن‌ها انجام شده و از همه مهمتر تجربه‌ای که مصرف‌کنندگان منتقل کرده‌اند، بهترین شیوه‌ی نظافت حال حاضر فرش و مبلمان می‌باشد. مبل‌شوی صنعتی با استفاده از چند فرآیند به صورت همزمان یا به صورت تکی، امر نظافت را به لذت‌بخش‌ترین فعالیت روز شما بدل می‌کند.

نظافت سطوح پرزدار بدون آسیب دیدن

عملکرد فوق‌العاده دستگاه فرش و مبل‌شوی

عملکرد دستگاه مبل‌شوی و فرش‌شوی به این صورت است که ابتدا باید آلودگی یا زباله‌های درشت‎‌تر را جمع کرده و برای زباله‌های کوچکتر از موتور مکش دستگاه استفاده شود. بعد از حذف آلودگی‌ها نوبت به لکه‌بری و تمیز کردن بافت مبلمان و فرش‌ها می‌رسد. حال می‌بایست با استفاده از ماده شوینده مورد نظر و نازل پاشش دستگاه، سطح فرش و موکت و مبلمان را تحت پوشش ترکیب آب و مواد شوینده قرار داد.

بهتر است سطح را تا دقایقی به همین صورت رها کرده تا آب و مواد شوینده به عمق آن نفوذ کرده و آلودگی‌ها را به خود جذب کند، سپس با کمک قدرت مکش دستگاه و با استفاده از نازل مخصوص آلودگی‌ها را از عمق تار و پود سطح بیرون کشیده و به مخزن آب کثیف دستگاه منتقل می‌نماییم.

بهترین مزیت استفاده از مبل‌شوی و فرش‌شوی صنعتی

از مزایای استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی می‌توان به عدم آسیب‌رسانی به سطوح پرزدار و پارچه‌ای اشاره کرد. نگران استفاده از دستگاه مبل‌شوی و فرش‌شوی روی سطوح غیر از پارچه نیز نباشید، این دستگاه‌ها برای انواع بافت‌های دیگر نیز مناسب بوده و هیچگونه آسیبی به سطوح چرمی و انواع موکت‌ها وارد نمی‌کند.

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید