تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت سالن فرودگاه ها به وسیله اسکرابر یا زمین شوی صنعتی

نظافت سالن فرودگاه‌ها

کاربرد دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی در نظافت سالن فرودگاه ها

همه روزه افراد بسیار زیادی جهت سفر به سایر نقاط جهان یا حتی برای استقبال و بدرقه مسافران از فرودگاه ها استفاده می کنند. از این رو نظافت این اماکن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فرودگاه ها معمولاً از بخش های متفاوتی تشکیل شده اند. سالن های انتظار، ورودی ها، سرویس های بهداشتی، صندلی ها و… همگی روزانه در معرض انواع آلودگی ها قرار خواهند گرفت. هر یک از بخش های فرودگاه، شیوه های نظافتی ویژه ای را می طلبد. استفاده از اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از شیوه ها برای نظافت کف فرودگاه ها و بخش های مختلف آن می باشد.
برگزیدن شیوه مناسب جهت نظافت و شستشوی سطوح کف در سالن فرودگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شیوه های نظافتی مکانیزه و مدرن مناسب ترین گزینه می باشد. دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات نظافتی مکانیزه می باشد که مشکلات شیوه های سنتی نظافتی را مرتفع نموده است.

بهترین زمین شوی سرنشین دار

در حین انتخاب و خرید دستگاه اسکرابر باید نکات زیادی را در نظر گرفت که از همه فاکتور ها مهم تر، مساحت مورد نظر برای نظافت می باشد. فرودگاه ها از وسیع ترین مکان هایی هستند که احتیاج به نظافت روزانه دارند، پس توجه داشته باشید که دستگاه مناسب را برای محیط خود انتخاب کنید.

با توجه به وسعت سطوح فرودگاه ها استفاده از شیوه های سنتی نظافتی موجب بروز مشکلاتی از قبیل مصرف آب و مواد شوینده فراوان، آسیب به محیط زیست، به طول انجامیدن فرآیند نظافت به دلیل سرعت پایین روش سنتی، سرعت پایین شستشو به شیوه های قدیمی، کیفیت پایین شستشو و باقی ماندن رد آب و نیاز به تکرار مجدد نظافت، مرطوب ماندن سطوح پس از نظافت که می تواند موجب آسیب و لغزش گردد و همچنین باقی ماندن رد پا بر روی سطوح می باشند. به همین دلیل نیاز است تا از شیوه های نظافت صنعتی در جایگزینی روش های سنتی شستشو و نظافت بهره برد.

استفاده از دستگاه های مکانیزه و قدرتمندی مانند اسکرابر موجب افزایش کیفیت نظافت و در عین حال کاهش هزینه نظافت در فرودگاه ها می گردد.

زمین شوی کارچر bd50/70

نظافت سالن انتظار فرودگاه

از ویژگی های برتر دستگاه زمین شوی صنعتی یا همان اسکرابر استفاده از مکانیزمی خاص برای نظافت است. این دستگاه به صورت همزمان کف سالن را شسته و توسط موتور مکش قدرتمندی که در آن تعبیه شده آب کثیف باقی مانده را مکش کرده تا رد پا و رطوبتی روی سطح باقی نماند.

استفاده از این دستگاه ها در مکان هایی که به صورت شبانه روزی آمد و شد زیادی دارند الزامی است. زیرا استفاده از روش های سنتی نیاز به چند بار نظافت یک محدوده را دارند.

دستگاه زمین شوی سرنشین دار

مقرون به صرفه بودن دستگاه اسکرابر

دستگاه های زمین‌شوی صنعتی عملیات نظافت را با حداقل نیروی انسانی به انجام می رسانند. به همین دلیل سبب کاهش چشم گیر هزینه دستمزد نیروی انسانی می شوند. انجام عملیات شستشوی سطوح کف با حداقل مصرف آب، برق و مواد شوینده از دیگر مزایای دستگاه های زمین‌شوی صنعتی می باشد که سبب کاهش چشم گیر هزینه ها شده است.

سرمایه گذاری اولیه و خرید این تجهیزات سبب ایجاد صرفه اقتصادی چشم گیری در فرودگاه ها می شود.

زمین شوی سرنشین دار

عملکرد، کارایی و ویژگی های بارز دستگاه اسکرابر صنعتی

همانطور که در مقالات قبلی به نحوه عملکرد دستگاه زمین‌شوی صنعتی اشاره کردیم، دستگاه از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که باید مورد توجه واقع شود.

سالن های فرودگاه نیز مانند سایر مکان ها در معرض انواع مختلفی از کثیفی ها و آلودگی ها قرار دارند. رعایت نسبت مواد شوینده و آب در مخزن آب تمیز دستگاه به پاک کردن لکه های قدیمی تر کمک شایانی می کند.

یکبار عبور از هر مسیری برای نظافت آن بخش کفایت می کند و این از ویژگی های برتر این دستگاه نسبت به شیوه های نظافتی مشابه می باشد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید