تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مراکز تجاری

نظافت مراکز تجاری

نظافت مجتمع‌های تجاری

امروزه با تخصصی شدن امور، نظافت مجتمع‌های تجاری نیز به وسیله دستگاه‌های نظافتی و به شکلی نوین و در کمترین زمان انجام می‌گیرند. استفاده از این دستگاه‌ها نیز علاوه بر افزایش کیفیت موجب کاهش هزینه‌های مربوطه می‌شود. این محصولات در محیط‌های مختلف مانند مراکز تجاری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کارخانجات، کارگاه‌ها و دفاتر کار به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوشتار قصد داریم اطلاعات مختصری درباره نظافت مراکز تجاری در اختیار شما قرار دهیم.

اگر به مراکز تجاری معتبر در کشورهای خارجی حتی کشورهای حوزه خلیج فارس سر زده باشید، حتما درخشندگی و پاکیزگی آنها شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حتی مراکزی که سال‌ها از افتتاح آنها می‌گذرد و روزانه افراد زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند، پس از گذست سال‌ها همچنان بسیار تمیز و درخشان است. همین موضوع می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تجربه بازدیدکنندگان بگذارد. قطعا مهمترین عاملی که این محیط جذاب و درخشان را ایجاد می‌کند، استفاده از فرآیندها و دستگاه‌های حرفه‌ای نظافتی می‌باشد.

اسکرابر دستی

نظافت کف محیط

نظافت سطوح کف از مهمترین امور نظافتی در هر محیط می‌باشد، که با استفاده از دستگاه‌های اسکرابر صورت می‌پذیرد. این دستگاه‌ها قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان سطوح را دارند. وقتی که از ابتدای راه‌اندازی یک مجموعه از این دستگاه‌های حرفه‌ای استفاده شود، در طولانی مدت نیز این سطوح دچار تغییر رنگ نشده و همواره درخشندگی خود را حفظ می‌کنند.

این دستگاه‌ها معمولا در نظافت مجتمع‌های تجاری برای محیط‌های داخلی طبقات و در پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتخاب دستگاه زمین‌شوی مناسب به منظور استفاده در مراکز تجاری عوامل مختلفی همچون مساحت محیط، تعداد انجام امور نظافتی، میزان موانع موجود می‌باشد. برای اطلاع از قیمت اسکرابر با کارشناسان کارن تجارت بهین در ارتباط باشید.

نظافت پله‌برقی‌ها

یکی از امور نظافتی که معمولا در کشور ما کمتر به آن توجه می‌شود، نظافت پله‌برقی است. همین موضوع موجب کدر شدن و گرفتگی تیغه‌های پله‌برقی به مرور زمان می‌شود، در صورتی که اگر از ابتدا دستگاه پله‌برقی‌شوی نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های نظافتی مورد نیاز برای مجموعه در نظر گرفته شود، قطعا پله‌برقی همواره پاکیزگی و درخشندگی خود را مانند روز اول حفظ می‌کند.

جاروبرقی بیمارستان

جاروبرقی آب و خاک

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی جاروبرقی صنعتی است، که به شکل گسترده در انواع محیط‌ها کاربرد دارند. یکی از معمول‌ترین نیازهای نظافتی مورد نظر در مراکز تجاری جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و مرطوب می‌باشد، که توسط جاروبرقی انجام می‌پذیرد. از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه‌ها، تأمین ایمنی محیط نیز می‌باشد.

نظافت و ایمنی محیط

شاید در نگاه اول این دو کلمه ارتباط خیلی مشخصی با یکدیگر نداشته باشند. اما کارشناسانی که در زمینه تأمین ایمنی محیط‌های مختلف، از جمله محیط‌های صنعتی، تجاری و یا اداری فعالیت می‌کنند به خوبی ارتباط بین این دو مفهوم را درک می‌کنند. برای مثال وجود گرد و غبار و آلودگی در اتاق برق مجتمع‌های تجاری می‌تواند ایجاد جرقه و آتش‌سوزی شود. این در صورتی است که با تهیه یک دستگاه جاروبرقی مناسب و نظافت دوره‌ای محیط خطر وقوع این اتفاق بسیار کاهش می‌یابد.

کاربردهای واترجت صنعتی

واترجت

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که به منظور استفاده در مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، واترجت است. این محصولات معمولا به منظور نظافت محیط‌هایی همچون پارکینگ و یا انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه شیشه‌شوی

تمیزی و شفاف بودن شیشه‌های مراکز تجاری شاید ساده‌ترین و مهم‌ترین نیاز نظافتی اینگونه محیط‌ها باشد.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 9/20 Classic

واترجت آب گرم مدل HDS 9/20 Classic دستگاهی مستحکم و قابلیت اطمینان است. این دستگاه نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 10/20-4 MX

واترجت آب گرم مدل HDS 10/20-4 MX با داشتن حلقه شلنگ، شلنگ فشار قوی ۲۰ متری و موتور ۴ قطبی که با آب خنک می‌شود، قوی ترین پاک کننده فشار قوی آب گرم سه فاز در کلاس متوسط کارچر به حساب می‌آید.

واترجت صنعتی کارچر مدل HD 9/20-4 Classic

واترجت صنعتی کارچر مدل HD 9/20-4 Classic، از سری واترجت‌های صنعتی این کمپانی آلمانی محسوب می‌شود. نرخ خروجی آب از این واترجت ۹۰۰ لیتر در ساعت است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید