تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

علت استفاده از جاروبرقی صنعتی چیست؟

چرا استفاده از جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌‌های صنعتی برای برآورده کردن نیازهای مشخص استفاده‌ کنندگانشان طراحی و ساخته می‌شوند. نیازها و خواسته‌های استفاده‌کنندگان جاروبرقی‌‌های صنعتی مواردی است، که معمولاً به سادگی با ابزارهای معمول برطرف نمی‌شود. تفاوت اصلی میان دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی با جاروبرقی‌های معمولی در کارایی بیش‌تر و استحکام بالاتر آن‌ها است. مشخصه اصلی جاروبرقی‌‌های صنعتی را کارایی بالای آن‌ها در بلندمدت می‌دانند.

این ابزارها به نحوی طراحی می‌شوند که بتوانند خصوصیات زیر را برآورده و تضمین کنند:

  • کارایی و عملکرد قوی
  • کاهش هزینه‌ها و استهلاک به دلیل عمر بالای این وسایل
  • کیفیت تولید بالا به نحوی است که کارایی در بلندمدت را تضمین می‌کند
  • حداکثر کارایی، حتی زمانی که برای جمع‌آوری پودرهای بسیار ریز استفاده شود زیرا دارای فیلترهای بسیار قوی هستند.
  • ایمنی بسیار بالا حتی در محیط‌‌هایی که خطر انفجار بالقوه وجود دارد که البته این مورد به جاروبرقی‌های صنعتی ضدانفجار اختصاص دارد.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

ساختمان یک جاروبرقی صنعتی بسیار مستحکم و بادوام است و معمولا از فلزات قوی ساخته می‌شود. گاهی وقت‌‌ها بر روی سطح فلزی یک لایه رنگ محافظ هم استفاده می‌شود. موتورها معمولا در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند تا وزن کلی را بالا نبرند، اما به اندازه کافی قدرت‌مند هستند، که بتوانند مکش قوی و موثری ایجاد کنند. معمولا چرخ‌‌های لاستیکی که استفاده می‌شوند، می‌توانند تعادل وسیله را در هر سطحی حفظ کنند.

هنگام خرید یا اجاره یک جاروبرقی سطلی، لازم است به دقت شرایط کاری را ارزیابی کنید:

۱) آیا می‌خواهیم در کنار جاروبرقی از ابزارهای دیگری هم استفاده کنیم؟

۲) آیا می‌خواهیم ته‌مانده‌ها و خاکسترهایی با حرارت بالا را تمیز کنیم؟

۳) آیا می‌خواهیم از جاروبرقی‌ صنعتی در محیط‌های بهداشتی و درمانی استفاده کنیم؟

۴) آیا می‌خواهیم مایعات را با جاروبرقی مکش کنیم؟

۱ـ استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی در کنار سایر ابزار

جاروبرقی‌های صنعتی می‌توانند در کنار ابزارهای دیگر به کار گرفته شوند. ابزارهای الکتریکی یا پنوماتیک مانند دریل، ماشین‌های سنگ‌زنی و تیغه‌های برش. ابزارهایی که به طور معمول در کارگا‌ه‌های ساختمانی و کارگاه‌های صنعتی به کار گرفته می‌شوند. جاروبرقی‌های صنعتی سری P Premium کارچر به نحوی طراحی شده‌اند که یک پریز برق بر روی بدنه آنها تعبیه شده است و این امکان را فراهم می‌کنند که شما تنها با یک پریز برق دو وسیله برقی را روشن کرده و مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب که شما جارو برقی را به برق وصل کرده و سپس وسیله کناری مانند دستگاه برش و دریل را به پریزی که بر روی بدنه جارو برقی تعبیه شده است وصل می‌نمایید و به این ترتیب هر دو وسیله روشن و قابل استفاده خواهند بود.

۲ـ آیا می‌خواهیم ته‌مانده‌ها و خاکسترهایی با حرارت بالا را تمیز کنیم؟

جاروبرقی‌های صنعتی ابزارهایی هستند که هم در کارخانه‌های بزرگ صنعتی هم در کارگاه‌های و محیط‌های کوچک‌تر (مانند نانوایی‌ها یا شیرینی‌فروشی‌ها) مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال کاربردهای اصلی یک جاروبرقی صنعتی برای محیط کوچکی مثل نانوایی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

تمیزکردن آردهای ریخته شده در نانوایی (برای چنین کاری استفاده از جاروبرقی مدل AD4 شرکت کارچر پیشنهاد می‌شود).

تمیزکردن داخل فرهای نانوایی (جاروبرقی مدل AD 4 شرکت کارچر آلمان با توان تحمل دمای بالا برای این بخش از کار نیز مناسب است).

دستگاه جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی که تجهیزات و فیلترهایشان به نحوی طراحی شده‌اند که در برابر حرارت مقاوم باشند، می‌توانند به سرعت فرها و کوره‌های پخت‌وپز را تمیز کنند. نیازی نیست که برای پاک کردن فر منتظر شوید تا فر خنک شود. این ویژگی باعث بالا رفتن سرعت و افزایش بهره‌وری می‌شود. استفاده از یک جاروبرقی پرقدرت در هنگام تمیز کردن باعث جلوگیری از پخش شدن گردوغبار در محیط می‌شود. این موضوع سبب می‌شود که فرآیند پاک‌کردن به صورت سالم‌تر و راحت‌تر صورت پذیرد. طراحی فشرده و ارگونومیک جاروبرقی سبب می‌شود که قدرت مانور شما بیش‌تر شود و دسترسی به نقاط دشوار هم به راحتی ممکن گردد.

موارد سه و چهار را در مقالات آتی بررسی می‌کنیم. در ادامه شما را با ویژگی‌ها جاروبرقی صنعتی AD 4 کارچر بیشتر آشنا می‌کنیم. جارو برقی AD 4 کارچر آلمان یک جاوربرقی صنعتی می‌باشد که دارای ویژگی‌هایی متمایزی است. این جارو از یک لوله خرطومی گالوانیزه بهره می‌برد و خرطومی، بدنه و موتور آن به نحوی طراحی شده است که توانایی مکش ذرات با دمای بالا و ابعاد بسیار ریز را دارا می‌باشد. از دیگر امکانات تعبیه شده بر روی آن سیتم تکاننده فیلتر (Filter Shaker) است. در هنگام مکش ذراتی با ابعاد بسیار ریز (پودر مانند) چنانچه با نشست ذرات بر روی فیلتر و افت قدرت مکش جاوربرقی مواجه شدید می‌توانید از تکنولوژی Filter Shaker استفاده نمایید.

این سیستم با معکوس کردن لحظه‌ای جریان هوا در داخل جاروبرقی سبب می‌شود که پودر، خاکستر و ذرات ریز از روی فیلتر به داخل مخزن جاوربرقی بریزد و با تمیز شدن فیلتر قدرت مکش جاروبرقی به وضعیت اولیه باز خواهد گشت. و نکته آخر اینکه بهتر است در هنگام تهیه دستگاه نازل گوشه ۳۵ سانتی‌متری مخصوص جاروبرقی‌های کارچر را نیز خریداری نمایید چرا که در تمیز کردن و نظافت کلیه گوشه‌ها از جمله گوشه‌های داخلی فرهای داغ و شومینه نقش موثری ایفا میکند.

لینک‌های مرتبط:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید