تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اریکسون گلاب، استکهلم، سوئد

کارچر-در-اریکسون-گلوب

شستشوی نمای بزرگترین ساختمان کروی شکل جهان ( اریکسون گلوب ) توسط واترجت های آب گرم Kärcher

ساختمان اریکسون گلوب واقع در استکهلم سوئد که به لحاظ طراحی و ابعاد، بنایی کاملا منحصر به فرد در جهان می باشد، در ماه می ۲۰۱۶ میزبان مسابقات یوروویژن بود. بدیهی است که با توجه به تعداد بسیار زیاد بینندگان این مسابقه در سراسر جهان پاکیزگی ساختمان محل برگزاری از اهمیت ویژه ای برای برگزار کنندگان برخوردار بود. از آنجا که نمای بیرونی این ساختمان از زمان تاسیس (سال ۱۹۸۹) تاکنون مورد شستشو قرار نگرفته بود، مسئولین برگزاری این مسابقات تصمیم به انجام این کار گرفتند. کارچر نیز که به عنوان شناخته شده ترین و بزرگترین کمپانی تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی در دنیا فعالیت می کند و تجربه قابل ملاحظه ای در شستشوی ساختمان ها و مکان های مهم در سراسر جهان دارد به این منظور انتخاب شد.کارشناسان شرکت Kärcher آلمان با توجه به نوع آلودگی نمای ساختمان واترجت آب گرم را برای انجام کار مناسب دیده واستفاده کردند.با توجه به اینکه این ساختمان در کنار رودخانه ها و آبگیر های محلی قرار دارد قوانین کشور سوئد در زمینه حفظ محیط زیست امکان استفاده از مواد شیمیایی را برای شستشو نمی داد به همین دلیل تمام آلودگی های این ساختمان تماماً به وسیله آب و بدون استفاده از هیچگونه ماده شوینده ای ازمیان رفت.ضمن اینکه محوطه های بیرون اریکسون گلوب نیز توسط سوییپر های کارچر و سالن های داخلی نیز به کمک دستگاه های اسکرابر که در دو نوع اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی کارچر مورد شستشو قرار گرفتند تا محیطی کاملاً زیبا و پاکیزه برای این مسابقات فراهم آورند.
امروزه تولیدات کمپانی کارچر آلمان انواع مختلف تجهیزات نظافتی را شامل می شود. (جاروها، مواد شوینده، اسکرابر ، جاروبرقی صنعتی آب و خاک ،جاروهای شارژی ، فرش شوی ، بخارشوی صنعتی ،دستگاه های آیس بلاست ، قطعه شوی ها ،دستگاه های تصویه آب و دستگاه های شستشوی ماشین ها و همچنین سیستم تصویه فاضلاب).

  1. جاروبرقی صنعتی
  2. فرش شوی
  3. بخارشوی صنعتی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید