تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

رکورد جدید کارچر در سال ۲۰۲۰

کارچر 2020

در مسیرهای پرتلاطم سال ۲۰۲۰

Kärcher با گردش مالی ۲٫۷۲۱ میلیارد یورویی بار دیگر در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل توانست رشد قابل توجهی داشته باشد: برخی از بازارها همچون آلمان، اروپای غربی و شرقی، چین، ژاپن و استرالیا با نرخ رشد قابل توجهی همراه بود.

هارتموت جنر، مدیر ارشد اجرایی و رئیس هیئت مدیره می‌گوید: “در ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای من به ندرت چنین دوره نامتقارنی در تجارت را تجربه کرده‌ام. در آوریل، که به طور معمول یک ماه فروش قوی برای Kärcher است، ما کاهش فروش ۲۵ درصدی در مقایسه با ماه مشابه سال قبل داشتیم؛ در حالی که در ماه ژوئن، که به طور معمول ماه کمی ضعیف‌تری است، توانستیم گردش مالی خود را ۲۷ درصد افزایش دهیم. در نیمه دوم سال یک بار دیگر به طور پیوسته رشد کردیم.”

افزایش تقاضا برای بهداشت و باغبانی

برخی محصولات در بحران کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار شدند. به عنوان مثال، تقاضای زیادی برای بخارشوی‌ها (مدل‌های SG ،SGV و HDS) به عنوان “ضد ویروس PLUS” جهت ضدعفونی موثر محیط به وجود آمد. در خط محصولات حرفه‌ای تقاضا برای محلول‌های بهداشتی نیز افزایش یافت، به ویژه دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده اسپری متحرک با ضدعفونی کننده‌های مناسب محبوب بودند. همچنین، فروش محصولات باتری‌دار برای باغ و نگهداری باغ نیز افزایش یافت.

Kärcher با استفاده از جاروبرقی جدید خود T 11/1 Classic HEPA و T 10/1 Adv HEPA، که مجهز به فیلترهای H14 است، با اطمینان باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات معلق در هوا را از بین می‌برد. تصفیه‌کننده هوا Kärcher AF 100 در صورت لزوم می‌تواند به فیلترهای کلاس H13 و H14 مجهز شود تا از این طریق، آئروسل‌ها را به طور موثرتری کاهش دهد.

طراحی شده برای بلند مدت

علاوه بر بهینه‌سازی محصولات، کارچر همچنان به طور هدفمندی در آینده سرمایه‌گذاری می‌کند. به عنوان مثال، این شرکت در حال هوشمندسازی محصولات خود است. Kärcher در حال حاضر اولین محصول کارواش فشارقوی در جهان را با اتصال برنامه از طریق رابط بلوتوث برای راه‌اندازی و استفاده اولیه هوشمند ارائه می‌دهد. این سیستم مانند یک مشاور هوشمند عمل کرده و شما را در فرآیند تمیز کردن راهنمایی کرده و تنظیمات مناسب را به طور خودکار به دستگاه منتقل می‌کند.

برای آینده: مدیریت پایدار

از سال ۲۰۲۰ کارچر یکی از حامیان رسمی اتحاد توسعه و اقلیم بوده و اهداف بلندپروازانه‌ای را از توسعه محصول تا تولید آن دنبال می‌کند. اهداف این سازمان شامل کاهش استفاده از پلاستیک‌ با توجه به اصل “کاهش، استفاده مجدد، بازیافت” است. هدف آن دستیابی به جنس پلاستیکی بازیافتی تا ۵۰ درصد برای محصولات خانگی و باغبانی است. پروژه‌های آزمایشی دیگری برای استفاده از مواد مختلف بازیافتی در محصولات راه‌اندازی شده است. در بخش بسته‌بندی روند به سمت کاهش مداوم مواد است.

کارچر در چارچوب برنامه حمایت مالی فرهنگی خود نیز، در سال ۲۰۲۰ پروژه‌های زیادی را انجام داد، از جمله مرمت برج جنوبی کلیسای جامع برلین و بزرگترین مجسمه بیسمارک جهان در هامبورگ. همچنین کارشناسان نظافت این شرکت رسوبات کاخ فونتنبلو در جنوب پاریس را، با دقت از بین بردند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید