تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

در اشتوتگارت، موزه کارچر را از دست ندهید

موزه-کارچر

به اشتوتگارت سفر کردید موزه کارچر را از دست ندهید.این جمله ای است که حتما از شرکت های خدمات گردشگری در این شهر خواهید شنید.اساسا امروزه و در کشورهای پیشرفته موزه ها همواره بخش مهمی از زندگی مردم هستند. زیرا موزه ها نشاگر فرهنگ و پیشینه مردم و همچنین هویت مردم هر منطقه می باشند.در چند دهه اخیر و با رشد صنعت و تکنولوژی و همچنین ظهور شرکت های بین المللی که می توان گفت تمامی این شرکت ها متعلق به چند کشور خاص می باشند،کار و فعالیت سازنده به بخش مهم فرهنگ و سبک زندگی کشور های پیشرفته تبدیل شد.مردمان این کشورها کالاهای با کیفیت ساخته شده در کشور و یا شهر خود را مایه مباهات و افتخار خود می دانستند.موضوعی که هم باید به توریست ها و مردمان مناطق دیگر نشان داده می شد و هم به نسل های جدید و جوانان همان منطقه،تا با گذشته خود و فرهنگی که آنها را به این مرحله از پیشرفت رسانده آشنا شوند.
از همین روی موزه های صنعتی در دهه های اخیر به مکان هایی مهم در شهر های مهم و صنعتی همه دنیا تبدیل شد.امروزه تمام برند ها بزرگ دنیا دارای موزه ای از محصولات خود می باشند.این موزه ها به گونه ای نشان دهنده فرهنگ کار مردم هر منطقه می باشند. در کشور آلمان هم که یکی از صنعتی ترین اقتصادهای دنیاست و شمار قابل توجهی از برند های جهانی متعلق به آنهاست این موزه ها جایگاه مهمی دارند .در شهر اشتوتگارت آلمان نیز موزه های صنعتی مختلفی وجود دارد. مهمترین آنها نیز دو موزه پورش و کارچر می باشند.در موزه کارچر با سیر تحول وتکامل دستگاه های نظافت صنعتی کارچر و یا اصولا این صنعت آشنا می شوید. مردم این منطقه صنعتی آلمان نیز علاقه خاصی به این موزه دارند و آن را نشانگر فرهنگ کار و خلاقیت آلمانی می دانند.تا جایی که حتی مراکز توریستی و گردشگری این منطقه از آلمان این موزه را به گردشگران کشورهای مختلف توصیه کرده و تورهایی را برای بازدید از این موزه برگزار می کنند.

امروزه تولیدات این کمپانی انواع مختلف تجهیزات نظافتی را شامل می شود.(جاروها، مواد شوینده، اسکرابر ، دستگاه های مکنده صنعتی یا محصولات  جاروبرقی صنعتی آب و خاک ،جاروهای شارژی ، دستگاه های فرش شوی و موکت شوی و مبل شوی ، بخارشوی صنعتی ،دستگاه های آیس بلاست ، قطعه شوی ها ،دستگاه های تصویه آب و دستگاه های شستشوی ماشین ها و همچنین سیستم تصویه فاضلاب)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید