تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه

نمایشگاه-نفت-گاز-پالایش-پتروشیمی-بوشهر

نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ دی ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پارس با حضور بسیاری از صاحبان صنایع و تجهیزات مرتبط در شهر بوشهر ، پایتخت انرژی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، شرکت کارن تجارت (نماینده رسمی Kärcher آلمان ) نیز طبق روال نمایشگاه های گذشته حضور پیدا خواهد کرد و پذیرای شما مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود .

بسیاری از صنایع و شرکت های مرتبط با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه برای ارائه و معرفی دستگاه های خود حضور پیدا کرده اند. شرکت کارن تجارت نیز دستگاه های نظافت صنعتی با کیفیت خود را برای معرفی به مراجعه کنندگان آماده کرده است. دستگاه هایی از جمله انواع دستگاه های واترجت آب سرد و گرم ، جاروبرقی یا مکنده های صنعتی ، زمین شوی ها یا همان اسکرابر های سرنشین دار و دستی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شما بازدیدکنندگان و صاحبین صنایع می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از دستگاه های این شرکت موفق آلمانی به عسلویه، منطقه ویژه، بلوار سیراف، مرکز همایش ها و نمایشگاه های پارس، سالن یک مراجعه فرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید