تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نگاهی به نمایشگاه بین المللی Amsterdam

نگاهی اجمالی به نمایشگاه بین المللی ISSA INTERCLEAN 2018, Amsterdam

نمایشگاه ISSA Interclean بزرگترین و معتبرترین رویداد در عرصه صنعت نظافت در جهان به شمار می رود که به صورت هر دو سال یکبار در شهر آمستردام کشور هلند برگزار می شود. امسال نیز رویداد ISSA Interclean 2018 از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ( ۱۵-۱۸ May ) برگزار شد و بزرگان و فعالان این صنعت در جهان جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به بازار ارائه نمودند.
امسال نیز برندهای برتر و بزرگ صنعت نظافت جهان در قالب ۸۸۹ شرکت از ۴۵ کشور از قاره های گوناگون در شهر آمستردام گرد هم آمدند و هر یک جدیدترین محصولات ، تکنولوژی ها و نوآوری های خود را به معرض نمایش گذاشتند تا علاوه بر معرفی آن ها به بازارهای جهانی ، بتوانند گوی سبقت را از رقبا بربایند و با دریافت معتبرترین جوایز بین المللی در این زمینه جایگاه خود را در بین مخاطبان مربوط ارتقا بخشند. بیشترین نوآوری های ارائه شده در سال ۲۰۱۸ در حوزه رباتیک و در حوزه نظافت بود و شرکت های مختلف، دستگاه های اسکرابر گوناگونی که قادر است بدون نیاز به اپراتور شستشوی کف و سطوح را انجام دهد، به بازار معرفی کردند. برندهای Kärcher, Adlatus و Wetrok به عنوان نامزدهای جایزه دریافت محصول برتر انتخاب شدند که از این میان کمپانی Kärcher آلمان باز هم با معرفی اسکرابر رباتیک برنده جایزه بهترین محصول در این سال را کسب کرد. در ادامه درباره کارکرد این دستگاه اسکرابر رباتیک صحبت خواهیم کرد.

برای مشاهده نامزدهای دریافت جوایز به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.intercleanshow.com/en/amsterdam/innovations/nominees

معرفی اسکرابر رباتیک هوشمند کارچر آلمان

ربات- اسکرابر هوشمند کارچر آلمان قادر است با اسکن کامل محیط مورد نظر، اقدام به شستشوی سطح مورد نظر بپردازد و در صورت نیاز قادر است بدون نیاز به اپراتور عمل پرکردن مخزن آب تمیز و یا تخلیه مخزن آب کثیف و یا حتی شارژ نمودن باتری را انجام دهد. این ربات- اسکرابر مورد استقبال و تحسین بسیاری از بازدیدکنندگان، فعالان این صنعت و حتی رقبای کمپانی Kärcher آلمان گردید چرا که شاید بتوان گفت اولین ربات تمام هوشمندی است که به طور واقعی بدون نیاز به اپراتور میتواند وظایف خود را انجام دهد و همچنین از دقت و قابلیت تشخیص و تطبیق بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه زمین شوی رباتیک همانند سایر محصولات کمپانی Kärcher آلمان دارای حالت کارایی بهینه (eco!efficiency)، راندمان کاری فوق العاده و بسیار کم صدا می باشد.

در ادامه  لازم به ذکر است در دو دوره گذشته نیز جایزه نوآوری در ارائه محصولات جدید به کمپانی Kärcher آلمان تعلق گرفته بود که در سال ۲۰۱۶ برای معرفی دستگاهی فرش شوی با سبک جدید و در سال ۲۰۱۴ نیز به دلیل معرفی دستگاه زمین شوی بدون نیاز به برق و باتری برای استفاده در مراکز خرید و دیگر مراکز عمومی این انتخاب صورت گرفته بود. لذا بی جهت نیست که از این کمپانی شهیر آلمانی به عنوان رهبر صنعت نظافت در دنیا یاد می شود.
جایزه دیگری که در این نمایشگاه با عنوان overall winner به برند برتر این صنعت اهدا می شود نیز به برند Kärcher آلمان اختصاص یافت.

برای مشاهده برندگان جوایز به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.intercleanshow.com/en/amsterdam/innovations/innovation-award-winner

از جمله نوآوری های دیگر ارائه شده در نمایشگاه امسال که در نمایشگاه سال ۲۰۱۶ نیز به آن پرداخته شده بود سیستم های نرم افزاری بود که مدیریت نگهداری و نظافت مراکز عمومی، صنعتی و مسکونی را از طریق سامانه های هوشمند بر پایه اینترنت و تلفن های هوشمند امکان پذیر می نماید. تجهیزات شستشوی پنل های خورشیدی و نماهای ساختمانی نیز از دیگر نوآوری هایی بود که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده بود. همچنین جلساتی پیرامون بحث و تبادل نظر درباره آخرین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا بین نمایندگان و شرکت های تولید کننده انجام شد.

تاریخ برگزاری دوره بعدی نمایشگاه ISSA INTERCLEAN

دوره بعدی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ ( ۱۲-۱۵ May,2020) برگزار خواهد شد.

در ادامه بخشی از تصاویر مربوط به نمایشگاه ISSA INTERCLEAN 2018 را مشاهده می فرمایید:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه ISSA INTERCLEAN به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.intercleanshow.com/en/amsterdam

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید