تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستیاری قابل اعتماد در ارتفاع ۳۴۵۴ متری

کارچر-درارتفاع-۳۴۵۴-کوه-های-آلپ-سوئیس

 دستیاری قابل اعتماد در ارتفاع ۳۴۵۴ متری

هرگز نمی شود نام سوئیس را آورد و از جاذبه های گردشگری بی شمارش چیزی نگفت.کوه های آلپاین با مناظر دیدنی و مکان های بی نظیرش یکی از زیبا ترین مکان های روی این کره خاکی به حساب می آیند که هر ساله میلیون ها مسافر را به سمت خود جذب می کند دریاچه لارنس،آبشارهای مترهورن و رین فقط تعدادی از جاذبه های این منطقه به حساب می آیند.یکی از زیباترین جاذبه های آلپاین بدون شک برنیز اوبرلند می باشد که در ارتفاع ۳۴۵۴ متری از سطح دریا قرار گرفته است.مکانی بی نظیر که به درستی نام بام اروپا را بر آن نهاده اند.برای رسیدن به بام اروپا و توقف در آن و داشتن منظره ۳۶۰ درجه از کوه های اطراف روزانه ۵۰۰۰ نفر به این منطقه سفر می کنند جایی که مرتفع ترین ایستگاه قطار اروپا در آنجا قرار دارد.

اما داشتن این تعداد مسافر در روز چالش های زیادی نیز به همراه می آورد که شاید مهمترین آنها نظافت این تعداد از واگن های قطار و ساختمان می باشد.جالب است بدانید تمام امور نظافتی این مجموعه توسط دستگاه های کارچر انجام می گیرد.همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید در هر ایستگاه با توجه به نیاز های نظافتی تعدادی از دستگاه های کارچر استفاده می شود.
در مسیر به سمت قله مناظر بسیار زیبا و بی نظیری وجود دارد که هر بیننده ای با دیدن آن به هیجان می آید.به همین دلیل بسیاری از مسافران با رسیدن با دره های عمیق و زیبا به سمت پنجره های قطار آمده و بعضا بینی خود را به شیشه ها می چسبانند که باعث کثیف شدن شیشه ها می شود.اینجاست که شیشه شوی کارچر کمک بزرگی به کارگران کرده و برای پاک کردن شیشه ها از آنها استفاده می شود.

۵۰۰۰ توریستی که هر روز از این خط راه آهن استفاده می کنند علاوه بر پول و رونق برای این مقصد توریستی،مقدار زیادی زباله و آلودگی نیز با خود به همراه می آورند.آلودگی هایی که به صورت روزانه و به بهترین شکل باید نظافت شوند تا  رضایت مسافران در این کشور اروپایی به طور کامل تامین شود.
ضمن اینکه نیاز های نظافتی متعددی که قطار ها و ایستگاه ها با آنها مواجه هستند طیف وسیعی از دستگاه ها را طلب می کند.انواع مختلف جاروبرقی صنعتی آب و خاک ، اسکرابر در مدل های مختلف اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار و همچنین سوییپر های متنوع مورد نیاز می باشند.فراموش نکنید که حمل ونقل این دستگاه ها نیز تا مکان های مورد نظر دشوار و پر هزینه است.بنابراین گردانندگان مجموعه مجبور به استفاده از دستگاه های هستند که هم سطح بالایی در عملکرد را داشته باشند و هم اینکه برای مدت قابل توجهی حداقل نیاز به تعمیرات و نگهداری را داشته باشند. مطابق معمول وقتی در اروپا صحبت از دستگاه های نظافت صنعتی با کیفیت بالا می شود اولین برندی که که نام آن به ذهن هر کسی خطور می کند Kärcher آلمان است.

ایستگاه کلین شیدگ و گراندهتل.یکی از معدود گراند هتل هایی که از قرن نوزدهم همچنان در حال فعالیت است.

یکی از قطار های مجموعه که روزانه توریست ها را به ارتفاع 3454 متری میرساند

ایستگاه کلین شیدگ در هنگام غروب،منظره ای فراموش نشدنی از کوه های آلپاین را در اختیار شما می گذارد.

یکی از لوکوموتیو رانان مجموعه که روزانه هزاران مسافر را به مقصد می رساند.

نظافت شیشه های واگن ها با شیشه شوی KARCHER تا منظره های زیبا و به یاد ماندنی را به بهترین شکل بتوانید ببینید

اسکرابر های کارچر در حال نظافت ایستگاه آخر در بام اروپا

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید