تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کرشر سنتر

کرشر سنتر

کرشر سنتر

کرشر آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همواره سعی در برقراری ارتباط مناسب و ارائه محصولات خود به بهترین شکل ممکن به مشتریان دارد. در همین راستا کرشر آلمان در سال ۲۰۰۹ تصمیم به راه اندازی شکل جدید از فروشگاه های خود تحت عنوان کرشر سنتر در سراسر دنیا گرفت.
فروشگاه‌هایی با حداقل مساحت ۴۰۰ متر، که انواع دستگاه‌های خانگی وصنعتی کرشر در آنها ارائه می شود.همچنین متخصصانی که آگاهی کامل از نحوه عملکرد و کارایی محصولات این کمپانی دارند به این منظور انتخاب شده و در این فروشگاه‌ها اقدام به ارائه مشاوره و راهنمایی مشتریان می کنند.
با توجه به گستردگی محصولات و فروش بسیار بالای دستگاه‌های این شرکت با گذشت کمتر از ۸ سال تعداد کارچر سنترها در سراسر دنیا به ۵۷۵ عدد رسیده است، که در نوع خود رکورد جدیدی برای کرشر محسوب می شود.
کرشر آلمان ( بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان )،شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است.
شرکت کارن تجارت به عنوان نماینده رسمی کارچر ( Kärcher ) آلمان نیز انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی این شرکت شامل اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی، جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، فرش شوی – پله برقی شوی، کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را عرضه می کند. در ادامه لیستی از دستگاه های کمپانی کارچر آلمان آورده شده است که با کلیک بر روی هر کدام از کلمه ها به صفحه مربوطه انتقال داده می شوید.

  1. اسکرابر
  2. جاروبرقی صنعتی
  3. بخارشوی صنعتی
  4. واترجت صنعتی
  5. کارواش اتوماتیک
  6. پله برقی شوی
  7. آیس بلاست

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید