تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۱۲ نوامبر روز جهانی کیفیت

روز جهانی کیفیت

کیفیت یعنی درست انجام دادن کار، وقتی هیچ کس نگاه نمی‎کند. “هنری فورد”

 

دوازدهم نوامبر به عنوان روز جهانی کیفیت نام‌گذاری شده است. ایده نام‌گذاری یک روز جهانی با عنوان روز کیفیت نخستین بار در سازمان ملل متحد مطرح شد و هدف از آن تاکید بر اهمیت و رعایت کیفیت در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بود.روز جهانی کیفیت، یک فرصت عالی برای افراد، تیم‌ها و سازمان‌هایی است که همواره در جهت ایجاد و بهبود ارزش‌های مشتری مدارانه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

کیفیت چیست ؟

کیفیت برای سازمان‌های موفق نکته بسیار مهمی است، اما تعریف آن چیست؟ برای کیفیت تعاریف مختلفی وجود دارد اما به بیان ساده واژه کیفیت به معنای ارائه محصولات و خدماتی مطابق به همه آن چیزهایی است که مشتریان به دنبال آن هستند. مدیریت کیفیت عبارت است از فرآیندی که موجب می‌شود سازمان ها به سود ذینفعان خود عمل کنند. از جمله بهبود محصولات، خدمات، سیستم‌ها و فرآیندها برای اطمینان از متناسب و موثر بودن کل سازمان. کیفیت به معنای پیگیری مداوم برتری است یعنی اطمینان حاصل کنید که کاری که سازمان شما انجام می دهد برای هدف مناسب است و نه تنها به همین ترتیب باقی می ماند بلکه به پیشرفت خود ادامه می دهد. این که چه کیفیتی برای سازمان شما به عنوان سطح قابل قبول مورد تایید است سوال نهایی مشتریان شما است.

در واقع کیفیت پرسشی است درباره اعتماد. اعتبارات بر اساس اعتماد ساخته می‌شوند اما به یاد داشته باشید: اعتماد کالایی است که به سختی به دست می‌آید و ممکن است در یک لحظه از بین برود.

 

چرا سازمان‌ها باید به کیفیت اهمیت دهند؟

برای زنده ماند و رشد کردن، مدیریت کیفیت به طور موثری می‌تواند جایگاه برند و شهرت سازمان شما را افزایش دهد و از آن در برابر خطرات محافظت کند، کارآیی آن را افزایش دهد، سود آن را افزایش دهد و موقعیت و زمینه را برای ادامه‌ی رشد آن فراهم کند.

 

کیفیت به چه چیزی مربوط می شود؟

همه چیز. هر نوع محصول ، خدمات ، فرآیند ، وظیفه ، اقدام یا تصمیم در یک سازمان را می توان از نظر کیفیت آن ارزیابی کرد – چقدر خوب است ، آیا به اندازه کافی خوب است ، چگونه می توانیم آن را بهتر کنیم؟

 

چه کسی مسئول کیفیت است؟

از مدیرعامل گرفته تا کارآموزان، هرکس مسئول کیفیت کاری است که انجام می‌دهد. افراد مختلف در موارد مختلفی که بر کیفیت تولید در یک سازمان تاثیر می‌گذارند مسئولیت دارند و تاثیر می‌گذارند. مثلا تعیین الزامات کار، برآوردن کردن این الزامات یا تعیین کیفیت محصول یا خدمات.

 

کارچر و روز جهانی کیفیت

شرکت کارچر با سالها تجربه در زمینه تولید محصولات نظافت صنعتی و نظافت خانگی ، همواره در تلاش بوده تا با رعایت کلیه اصول  کیفی، جایگاه مطمئنی در بین مشتریان و مخاطبان خود داشته باشد. کمپانی کارچر آلمان برای حفظ ارزش مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت با آن‌ها بر این باور است نه تنها باید کیفیت تولیدات خود را با انتظارات مشتریان تطبیق دهد بلکه فراتر از انتظارات مشتریان گام بردارد.

محصولات کارچر درست مانند همه برندهای معتبر جهانی، استانداردهای مرتبط با کیفیت، سلامت، ایمنی و همچنین سازگار بودن با محیط زیست را دارد. استاندارد هایی که برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و رسیدن دستگاهی با کیفیت و ایمنی بالا به دست مصرف کننده ابداع و اجرایی شده اند .برخی از این استاندارد ها ملی و اجباری بوده و توسط دولت کنترل می شوند و کمپانی های تولید کننده در آلمان موظف می باشند که این استاندارد ها را در محصولات تولیدی خود اعمال نمایند، برخی از استاندارد ها نیز توسط اتحادیه اروپا برای کمپانی های فعال در کشورهای عضو اتحادیه اروپا اجباری و الزامی گردیده اند .

در کنار این استاندارد ها نیز برخی دیگر از گواهی نامه های محصولات کارچر آلمان گواهی های داوطلبانه بوده و نشان دهنده اهمیت فراوان این شرکت به مبحث کیفیت می باشد به نحوی که کیفیت محصولات تولید آنها در حدی می باشد که می توانند انواع استانداردهای کیفی و مدیریتی را به راحتی کسب نمایند .

در واقع محصولات کارچر آلمان کاملا در جهت مشتری مداری با رعایت کیفیت ، ایمنی مصرف کننده و مطابقت با محیط زیست تولید شده و فراتر از استاندارهای معمول برای محصولات صنعتی و فنی به بازار عرضه می شوند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید