تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

آمارهای کارچر در سال ۲۰۱۵

آمارهای کارچر در زمینه های مختلف در سال 2015

اینکه گفته می شود کارچر آلمان به عنوان رهبر جهانی تولید انواع دستگاه نظافت صنعتی در سراسر جهان شناخته می شود، فقط یک ادعای صرف نیست. مقایسه آماری کارچر با نزدیکترین رقبای خود به خوبی این تفاوت را آشکار می سازد. در این نوشتار بخشی از عملکرد کارچر در سال ۲۰۱۵ را ارائه می دهیم.

به منظور آشنایی اجمالی با آمارهای کارچر در سال ۲۰۱۶ اینجا کلیک کنید.

آمارهای کارچر در سال 2015

جایگاه برند کارچر

کارچر آلمان رتبه ۶۰ را در بین ۱۰۰ برند برتر صنایع آلمان دارا می باشد.با توجه به زمینه کاری خاص این کمپانی و همچنین قدرت کم نظیر صنایع آلمانی حضور کارچر در این جایگاه نشانگر موفقیت بی نظیر این شرکت است.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره برندهای برتر آلمانی و جایگاه کارچر اینجا کلیک کنید.

آمار شرکت کارچر در سال 2015

آمار فروش کارچر

کارچر آلمان در سال ۲۰۱۵ به آمار فروش ۲/۲۲ میلیارد یورو دست یافت که این میزان رکورد جدید برای کارچر و برای تمام این صنعت به حساب می آید.نزدیکترین رقیب به کارچر در این سال کمتر از نصف این مبلغ فروش داشته است.

آمارهای کارچر آلمان

تعداد پرسنل کارچر

تعداد کارکنان شرکت کارچر در سال های اخیر با توجه به رشد این شرکت همواره در حال افزایش می باشد و در سال ۲۰۱۵ به ۱۱۳۳۳ نفر رسیده است.که این تعداد نیروی کار نیز در این صنعت خاص بی نظیر می باشد.
آمارهای کارچر در سال 2015

تعداد دستگاه های به فروش رسیده توسط کارچر

کارچر آلمان در سال ۲۰۱۵ تعداد ۱۲/۸۷۱/۰۰۰ دستگاه در سراسر جهان به فروش رسانده است. به عبارت دیگر کارچر در این سال در هردقیقه بیش از ۲۴ دستگاه در سراسر جهان به فروش رسانده است.
آمارهای شرکت کارچر

تولیدات مطابق با نیازهای روز

کارچر آلمان همواره در حال عرضه دستگاه های جدید به بازار می باشد.دستگاه هایی که با تکنولوژی های روز طراحی و ساخته شده اند.به همین جهت این کمپانی آلمانی دارای یک آمار جالب دیگر نیز می باشد.

بیش از ۹۰ درصد دستگاه های کارچر که در طول یک سال به فروش می رسند، طی ۵ سال اخیر طراحی و تولید شده اند که این آمار نشان از به روز بودن طراحی ها و تکنولوژی های به کار رفته بر روی محصولات کارچر دارد.

آمارهای فروش کارچر

نوآوری در کارچر

یکی از اصولی که کارچر آلمان از نخستین روزهای تاسیس خود به آن پایبند بوده است، خلاقیت و نوآوری در ارائه طرح های نوین می باشد.همین موضوع باعث شده است که بسیاری از ابداعات و اختراعات جدید این صنعت متعلق به کارچر آلمان باشد.

از واترجت آبگرم گرفته که در سال ۱۹۵۰ توسط آلفرد کارچر برای اولین بار اختراع و به بازارهای اروپا معرفی شد، تا دستگاه MOPVAC که به عنوان اولین اسکرابر بدون نیاز به برق و باطری در جهان شناخته می شود، همگی از ابداعات این کمپانی پیشرو به حساب می آیند.

در کل تا به حال ۱۶۰۰ اختراع به نام کارچر آلمان ثبت شده است که بیشترین این تعداد (۵۵۲ عدد) مربوط به سال ۲۰۱۵ می باشد.

مشتریان کارچر

جایگاه کارچر، کیفیت دستگاه‌ها و تکنولوژی های نوین به کار رفته بر روی آنها باعث شده است تا بیشتر کمپانی های بزرگ و معتبر جهان دستگاه های نظافت صنعتی مورد نیاز خود را از کارچر تامین کنند.

به منظور آشنایی بیشتر با این شرکت ها اینجا کلیک کنید.

محصولات کارچر

کارچر آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان شرکت کارن تجارت را به عنوان نمایندگی رسمی خود در ایران انتخاب کرده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید