تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

آمار کارچر در سال ۲۰۱۶

آمار کارچر در سال ۲۰۱۶

 آمار کارچر در سال ۲۰۱۶

شرکت کارچر آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در سراسر جهان آمارهای سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد. این شرکت که در سال ۲۰۱۵ با فروش ۲/۲۲ میلیارد یورو رکورد فروش قبلی این صنعت را در اختیار داشت با افزایش ۵ درصدی فروش خود در سال ۲۰۱۶ به رکورد جدید دست یافت.

کارچر آلمان در این سال با فروش بیش از ۲/۳۲ میلیارد یورو در سراسر جهان فاصله خود را با سایر رقبا حفظ کرد. جالب است بدانید که این آمار فروش کارچر در حالی به دست آمده است که نزدیکترین رقیب این شرکت در این سال کمتر از نصف کارچر فروش داشته است.

این کمپانی در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی خود اقدام به نظافت و شستشوی مجسمه hermann در آلمان و قلعه Anping در تایوان نموده است.همچنین کارچر به عنوان حامی مالی و تامین کننده دستگاههای نظافت صنعتی دهکده sos کودکان در آلمان ایفای نقش کرده است.

در ادامه با بخشی از عملکرد کارچر در سال ۲۰۱۶ میلادی آشنا می شوید.

یکی از مهمترین آیتم هایی که به وسیله آن عملکرد شرکت های مختلف با یکدیگر مقایسه می شود، آمار فروش آن می باشد. در تصویر زیر میزان فروش کارچر آلمان در سال های مختلف مشاهده می کنید.

آمار کارچر در سال 2016
آمار کارچر در سال 2016

تعداد پرسنل کارچر

تعداد پرسنل شاغل در این شرکت در سال ۲۰۱۶ نیز با افزایش روبرو بود و به ۱۱۸۶۲ نفر رسید.

تعداد نمایندگی های کارچر

همچنین KARCHER آلمان در ۶۵ کشور جهان ۱۰۵ نمایندگی فعال دارد، که به عرضه و خدمات دهی محصولات این کمپانی اشتغال دارند.
آمار کارچر در سال 2016

طراحی های به روز کارچر آلمان

کارچر آلمان همواره در حال استفاده از نوین ترین تکنولوژی ها و ارائه دستگاه های جدید به بازار می باشد. در همین راستا لازم است بدانید بیش از ۹۰ درصد از تولیدات کارچر آلمان در کمتر از ۵ سال اخیر طراحی و به بازار عرضه شده اند. این در حالی است که بسیاری از محصولات شرکت های رقیب سال های سال بدون کوچکترین تغییری تولید می شوند.

کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان

کارچر آلمان ( بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان )،شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری ونمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید