تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

لوح تقدیر اجلاس سراسری رضایت مشتریان

دریافت لوح تقدیر اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت کارن تجارت

اگر بخواهیم تعریفی جامع از شاخص رضایتمندی مشتری داشته باشیم می توانیم بدین صورت بیان نماییم:

رضایتمندی مشتری یعنی برآورده ساختن توقعات و انتظارات مشتریان نسبت به کالاهای خریداری شده و خدمات مناسبی که آن شرکت یا سازمان موردنظر به مشتریان خود عرضه می نماید. از این رو می توان گفت که مبحث یا شاخص رضایتمندی مشتریان امری حیاتی، اساسی و بسیار مهم برای سازمان ها و شرکت ها بوده و بدین منظور نهادهای گوناگون با ارائه راهکارها و روش های مختلف به جمع آوری و نظرسنجی از مشتریان خود می پردازند تا بتوانند میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات خود را به راحتی اندازه گیری نمایند. اندازه گیری این میزان باعث هدف گذاری، برنامه ریزی و اجرای سیاست های مدون شرکت ها و سازمان ها در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان عزیز در آینده می شود.

معمولاً در نظرسنجی تهیه شده توسط شرکت ها و سازمان ها موارد زیر مطرح می شود:

  1. آیا کیفیت کالا یا محصول خریداری شده بالا است: برند محصول، جنس مواد مورد استفاده، طول عمر بالای محصول و … از مواردی است که کیفیت بالای یک محصول یا کالا تعیین می کند.
  2. گارانتی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات شایسته و گارانتی کالاها، مهم ترین رکن در رضایتمندی مشتری است.
  3. قیمت کالا: قیمت مناسب کالا همراه کیفیت بالا یک از موارد بسیار مهمی است که مشتریان به آن توجه زیادی می کنند.
  4. زمان تحویل کالا: از زمانیکه مشتری کالا یا محصول را انتخاب و خرید خود را انجام می دهد تا زمانیکه کالا یا محصول خود را تحویل می گیرد، می بایست در کوتاهترین زمان ممکن باشد.
  5. فضای کار و رفتار پرسنل: مواردی از قبیل تمیز بودن شرکت، پذیرایی مناسب، حرفه ای بودن در انجام امور و مهم تر از همه احترام به مشتریان عزیز جزو اولویت های هر شرکت یا سازمانی است.
  6. سهولت در دسترسی: محل شرکت باید جایی باشد که مشتریان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین مشکل به محل برسند.

برگزاری اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان در تهران

هفتمین دوره از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان با رویکرد تجلیل از مدیران برتر و شایسته صنایع گوناگون در زمینه کسب رضایتمندی مشتریان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد. در این اجلاس موارد زیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

  • معرفی روش ها و شیوه های نوین تبلیغات و برندسازی
  • معرفی تکنیک های ناب ارتباط با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی در عرصه تولید و خدمات
  • به دست آوردن حداکثر سهم بازار همراه با رضایت مشتریان
  • شنیدن صدای مشتریان (پیشنهادات و انتقادات) با روش های گوناگون
  • تحلیل و بررسی چالش های کسب و کار

دریافت لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان توسط شرکت کارن تجارت در هفتمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان

شرکت کارن تجارت در سال ۱۳۸۸ با هدف ارائه کالاهای با کیفیت بسیار بالا با تکنولوژی های نوین از برترین برند دنیا ( یعنی Kärcher آلمان که رهبر جهانی تولید انواع تجهیزات یا دستگاه های نظافت خانگی و صنعتی می باشد ) با قیمت بسیار مناسب، خدمات پس از فروش شایسته، مشاوره های مناسب و تخصصی و نگاه حرفه ای متناسب با نیازهای کشور همواره سعی بر این داشته است تا حداکثر رضایت مشتریان عزیز را کسب نموده و با برنامه ریزی و اجرای روش ها و سیاست های تأثیر گذار و به روز توانسته به این مهم دست یابد. شیوه هایی که شرکت کارن تجارت در کسب رضایت مشتریان انجام می دهد، همان شیوه ها و سیاست هایی است که کمپانی Kärcher آلمان در سرتاسر جهان ارائه می نماید.

در این اجلاس از شرکت کارن تجارت به پاس ارائه محصولات و خدمات شایسته تقدیر به عمل آمد. جناب آقای محمود زارعی مدیر عامل محترم شرکت کارن تجارت، در این اجلاس حضور پیدا کرده و لوح خود را دریافت نمودند. اعطای لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان توسط شرکت کارن تجارت، گواهی است بر تلاش های بی وقفه این شرکت در کسب رضایت مشتریان عزیز. اعطای این نشان مهم نه تنها مسئولیت ما را در اجرای سیاست های رضایتمندی شما عزیزان کم نکرده است، بلکه مسئولیت ما را بیشتر و سنگین تر نموده است.

اعتماد و رضایت شما عزیزان، افتخار ماست.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید