تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه نظافت کارچر در مجتمع تجاری پانوراما

نظافت-مجتمع-پانوراما

تجهیز مجتمع تجاری پانوراماشرکت کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان در راستای تجهیز مجتمع های تجاری در ایران به دستگاه های مکانیزاسیون نظافت این بار در آبان ماه امسال مجتمع تجاری پانوراما در کلارآباد چالوس را به دستگاه های نظافتی Kärcher مجهز ساخت.
مجتمع زیبای پانوراما به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع و با معماری چشم نواز و مجموعه ای از برند های معتبر و بین المللی، Kärcher آلمان را که نمادی از کیفیت، زیبایی و تکنولوژی روز در صنعت نظافتی می باشد برای مکانیزاسیون نظافت این مجتمع انتخاب نمود و به دانش و تجربه ی کارشناسان کارن تجارت اعتماد کرد.
با توجه به نیاز مجتمع تجاری پانوراما به نظافت سریع، با کیفیت و پیوسته محیط که البته نیاز مشترک تمام مجتمع های تجاری و اداری می باشد و البته توجه به این نکته که خللی در آسایش، آرامش و رفت و آمد مشتریان در مجتمع ایجاد نشود، شرکت کارن تجارت سه مدل از دستگاه های Kärcher را به این مجتمع زیبا عرضه داشت که شرح این مدل ها در ادامه ارائه شده است.

معرفی دستگاه های نظافتی مجتمع تجاری پانوراما

دستگاه اسکرابر مدل B 90 R که شرکت Kärcher با هدف کاربری در مجتمع های تجاری و فضاهای مشابه طراحی و به بازار عرضه کرد. این مدل دارای قدرت مانور بسیار بالا و در عین حال صدای کارکرد کمی می باشد و قادر است در هر ساعت ۵۴۰۰ متر مربع را شستشو دهد.
دستگاه زمین شوی مدل B 60/10 که یکی از اختراعات Kärcher می باشد و بدون نیاز به برق یا باطری و با استفاده از نیروی حرکت چرخ ها و پمپ هوا کار زمین را شستشو می کند و به طور هم زمان خشک می نماید. این اسکرابر قادر است با تکنولوژی پیشزفته خود بدون کمتری صدا و محدودیت زمان استفاده و نیاز به خدمات نگه داری و سرویس گزینه ای خارق العاده برای نظافت ورودی های مجتمع های تجاری و طبقات بسیار پر رفت و آمد باشد.
جاروی پله برقی: جاروی پله برقی دستگاهی است که برای حفظ و نگه داری پله برقی ضروری می باشد و مجتمع های تازه تأسیس با توجه به نو بودن پله برقی ها و آلودگی کمتر پله های آن که نیازی به شستشو ندارد از این مدل استفاده می کنند. این دستگاه با سرعت بالای برس و مکش بسیار قدرتمند جاروی خود می تواند میان شیار های پله برقی را کاملاً نظافت نماید.
در صورتیکه آلودگی پله برقی ها زیاد باشد و چند سالی از بهره برداری از آنان گذشته است بهتر است از دستگاه پله برقی شوی مدل BR 47/35 ESC Kärcher استفاده شود. این دستگاه به وسیله آب و ماده شوینده بدون اینکه هیچگونه آسیبی به تجهیزات الکترونیکی بزند پله برقی را به طور کامل می شوید.

نماینده رسمی کارچر آلمان

کارچر آلمان ( بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان )،شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید