تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مدیرعامل خاورمیانه Kärcher در کارن‌تجارت

مدیران KARCHER

در مهر ماه سال جاری مدیر عامل منطقه خاورمیانه KARCHER جناب آقای Richard Nouira و مدیر فروش منطقه خاورمیانه این شرکت جناب آقای Mazen به منظور دیدار با مدیران کارن تجارت به تهران سفر کردند. در این مسافرت ایشان با زیر ساخت های کارن تجارت و برنامه های آتی شرکت آشنایی بیشتری پیدا کردند.

در این دیدار مدیران KARCHER از کارگاه خدمات پس از فروش و سیستم های پشتیبانی مشتریان کارن تجارت که متناسب با استانداردهای KARCHER آلمان طراحی و به اجرا در آمده اند، بازدید کردند. توجه و اهتمام ویژه کارن تجارت به ارائه خدمات پس از فروش مناسب و زیر ساخت های تعبیه شده بدین منظور به شدت مورد توجه مدیران KARCHER قرار گرفت. در همین راستا بازدید از سایت خدمات پس از فروش شرکت در شهرک صنعتی گلگون در برنامه های سفر قرار گرفت.

همچنین ملاقات با تیم بازاریابی کارن تجارت و مذاکره در باره فرصت ها و چالش های بازار ایران و صحبت درباره برنامه های طراحی شده بازاریابی از دیگر بخش های این سفر به حساب می آید.

جناب آقای Mazen نیز با حضور در نمایشگاه صنعت تهران از نزدیک با برنامه های تدوین شده توسط کارن تجارت به منظور حضور بهتر و موثرتر در نمایشگاه ها آشنا شد.

 

karcher
karcher

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید