تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید آنلاین از وبسایت کارن تجارت بهین

فروشگاه کارن تجارت

امکان خرید آنلاین از سایت کارن‌تجارت بهین فراهم شد

کارن تجارت بهین، با هدف ارائه محصولات با کیفیت در زمینه تجهیزات نظافتی در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. این شرکت به عنوان نماینده کارچر آلمان، انواع محصولات نظافت صنعتی و خانگی را عرضه می‌کند.

پاسخگویی به نیاز و تقاضای مشتریان همواره از مهمترین اهداف کارن تجارت بوده و هست. لذا این شرکت برای ارج نهادن به نیاز شما مشتریان گرامی، به ویژه مشتریان عزیز خارج از استان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچرسنتر تهران ندارند امکان خرید آنلاین از سایت کارن تجارت را فراهم نموده است. تمامی محصولات وب‌سایت کارن‌ تجارت دارای ۱ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در نقاط مختلف کشور را دارند.

لازم به ذکر است که شوروم دائمی کارن تجارت، نماینده محصولات کرشر آلمان در ایران، در خیابان آزادی، نرسیده به رودکی، روبروی سازمان حج و زیارت، پلاک ۲۳۴ واقع شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید