تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی بلندترین مجسمه آلمان با Kärcher

شستشوی-مجسمه-هرمان

شستشوی مجسمه HERMANN

مجسمه هرمان در سال ۱۹۶۰ در نزدیکی دتمولد پالمان بنا شد.این مجسمه بلند ترین مجسمه کشور آلمان محسوب می شود.محل قرارگیری این اثر در درون جنگل می باشد،جایی که انواع آلودگی های طبیعی و عوامل فرسایش در آن حضور دارند.همین عوامل در سال های اخیر از درخشندگی و جذابیت این تمثال برای بازدید کنندگان کم کرده است.به همین دلیل شستشو و نظافت این اثر در تقویم کاری شرکت Kärcher آلمان قرار گرفت.
در ۳۵ سال اخیر کمپانی کارچر کمپینی با هدف حفظ و بهبود شرایط آثار و بناهای تاریخی راه اندازی کرده است.در همین راستا این شرکت آلمانی تعداد زیادی از اثار با ارزش تاریخی و فرهنگی را در سراسر جهان نظافت کرده است.از همین روی کارشناسان کارچر تجربه زیادی در شستشو و نظافت این گونه بناها دارند.
پاکسازی مجسمه هرمان نقش اساسی در پایدار ماندن این اثر هنری ارزشمند ایفا خواهد کرد. با گذشت زمان و در مناطق جنگلی گیاهانی درون و بر روی سنگ ایجاد می شود که همین گیاهان به تدریج موجب شکافته شدن سنگ خواهند شد .مشابه همین اتفاق برای مجسمه هرمان در حال رخ دادن بود و امکان نابودی کامل این مجسمه در سال های آینده وجود داشت.در این شرایط بود که پروژه کارشناسی و نظافت این اثر توسط کارشناسان کارچر آغاز شد.
از تاریخ ۵ تا ۹ سپتامبر ۲۰۱۵ کارشناسی شرایط صورت گرفت تا دستگاه های مورد نیاز و فرایندهای لازم برای انجام این مهم تعیین شود.سرانجام دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم و دستگاه بخارشوی صنعتی کارچر برای انجام این ماموریت مناسب تشخیص داده شد و عملیات شستشو آغاز شد.به گفته کارشناسان کارچر آب با دمای ۱۴۵ درجه سانتی گراد قادر به از بین بردن گیاهان در حال رشد در درون سنگ خواهد بود و از این طریق عمر این مجسمه را افزایش خواهد داد.در زمان انجام عمل شستشو این مجسمه از دید عموم دور خواهد ماند.
کمپانی کارچر امیدوار است با انجام اینگونه ماموریت ها بتواند مسئولیت اجتماعی خود را درحفظ و نگهداری آثار و بنا های تاریخی برای نسل های آینده به انجام برساند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید