تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مینی کارواش کرشر برنده جایزه Red Dot Design

مینی کارواش کرشر

مینی کارواش کرشر

کوچک اما پرکاربرد! در برابر کوچکترین واترجت کرشر، گرد و غبار، خاک و خزه در حیاط و تراس‌ به راحتی از بین می‌روند. K Mini دامنه محصولات کارواش فشارقوی Kärcher را گسترش می‌دهد و به اندازه مدل‌های محبوب K2 قدرتمند است.

متناسب با سبک زندگی شهری، به لطف ابعاد کوچک و جعبه قابل جداسازی، K Mini جای خود را در هر آپارتمان پیدا می‌کند، با حداکثر فشار ۱۱۰ بار و حداکثر حجم آب ۳۶۰ لیتر در ساعت، حتی آلودگی‌های لجباز نیز از بین می‌رود. با حداقل ۵ کیلوگرم، جابجایی K Mini به راحتی قابل انجام است. این شوینده پرفشار علاوه بر گلدان‌ها و وسایل باغ، تمیز کننده مناسبی برای کالسکه‌ها، دوچرخه‌ها و اسکوترها نیز می‌باشد.

با آداپتور Quick Connect، شیلنگ به راحتی روی دستگاه وصل شده و با اتصال سریع، تفنگ اسپری را فشار داده و کارواش K Mini برای استفاده آماده می‌شود. شلنگ انعطاف‌پذیر ۵ متری PremiumFlex امکان کار بدون مانع را فراهم می‌کند.

کوچکترین کارواش کرشر

اعطای جایزه Red Dot

کارواش فشارقوی K Mini شرکت کرشر به دلیل طراحی عالی خود مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه محبوب Red Dot Design را دریافت کرده است. این جایزه که از سال ۱۹۵۵ آغاز شده است، یکی از شناخته‌شده‌ترین مسابقات طراحی در جهان است که از شهرت بالایی برخوردار است.

مایکل مایر، مدیر محصولات مصرفی طراحی صنعتی در Kärcher، می‌گوید: “من بی‌نهایت از برنده شدن جایزه Red Dot Design برای FC 7 و K Mini خوشحالم، زیرا طراحی هر دستگاه یک خلاقیت جدید است.” “هیئت داوران علاوه بر جذابیت ظاهری و زیبایی شناختی، FC 7 و K Mini را به دلیل مفاهیم انقلابی خود، از جمله عملکرد عالی و ارگونومی، انتخاب کردند. دستگاه‌ها قادر به تحت تأثیر قرار دادن تمام معیارهای ارزیابی بودند و تجربیات واقعی Kärcher را به مشتریان ارائه می‌دهند.”

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید