تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابرهای Kärcher در جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸

نظافت ورزشگاه های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ توسط دستگاه های زمین شوی KARCHER

بیست و یکمین دوره از مسابقات جام جهانی از ۱۴ ژوئن لغایت ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار شد. این دوره از مسابقات جام جهانی برای اولین بار بود که در اروپای شرقی برگزار می شد. در ضمن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، براساس آمارها و برآوردها، گرانترین جام جهانی تاکنون می باشد. این سری از مسابقات بالغ بر ۱۴٫۲ میلیارد دلار برای کشور روسیه هزینه دربرداشت. در پایان این مسابقات هم تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد.

نظافت و تمیزی محل برگزاری مسابقات، از اولویت های مهم و اساسی برگزار کنندگان روسی بود. از این رو سرمایه گذاری های زیادی در بخش نظافت استادیوم ها توسط مسئولان برگزاری مسابقات صورت گرفت.

نظافت صنایع با اسکرابر

کمپانی بزرگ Kärcher آلمان به عنوان حامی سراسری مسابقات ورزشی در سرتاسر دنیا، باز هم در این پروژه مهم شرکت نمود و با ارائه مشاوره های تخصصی و حرفه ای، دستگاه های مناسب و حرفه ای را به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کرد و آن ها را در امر نظافت و پاکیزگی استادیوم ها یاری نمود.

از تجهیزات نظافتی ای که به منظور نظافت ورزشگاه ها و اطراف آن ها استفاده شد، دستگاه های زمین شوی صنعتی سرنشین دار Kärcher آلمان بود. از مدل های معرفی شده توسط کمپانی کارچر آلمان، دستگاه شستشوی زمین مدل BD 50/70 R بود. این زمین شوی در سال ۲۰۱۷ به بازارهای جهانی معرفی شد و دارای قدرت مانور فوق العاده بوده که می تواند ناحیه های باریک با دسترسی بسیار سخت را شستشو و خشک نماید.

از جمله استادیوم هایی که توسط دستگاه های اسکرابر ( زمین شوی ) نظافت شده اند، استادیوم کالینینگراد و المپیک فیشت واقع در شهر سوچی روسیه بود. در این استادیوم ها مسابقات مهمی نظیر: اروگوئه – پرتغال و استرالیا – پرو برگزار شد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید