تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

حضور کارن‌تجارت در نمایشگاه ایران هلث ۹۶

نمایشگاه ایران هلث

شرکت Kärcher آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی اقدام به طراحی و تولید طیف وسیعی از این دستگاه ها می کند. محصولاتی که به منظور پاسخگویی به نیاز های نظافتی محیط های مختلف کاربرد دارد. یکی از مهمترین محیط هایی که به طور گسترده اقدام به استفاده از دستگاه های حرفه‌ای نظافتی می کند، محیط های درمانی و مراکز بیمارستانی می باشد. شرکت کارن تجارت نیز به عنوان نمایندگی کارچر در ایران، اقدام به عرضه و خدمات دهی محصولات این کمپانی در ایران می کند. بر همین مبنا کارن تجارت به منظور ایجاد ارتباط بهتر و آشنایی بیشتر با نیاز های نظافتی محیط های درمانی کشور در نمایشگاه ایران هلث ۹۶ شرکت نموده است.
یکی از وجوه تمایز Kärcher آلمان با سایر تولید کنندگان این صنعت، مطالعه دقیق و جامع نیاز های نظافتی بخش های مختلف و طراحی محصولات متناسب با آن نیاز می باشد، به عنوان مثال یکی از دستگاه هایی که کارچر آلمان به منظور استفاده در محیط های بیمارستانی طراحی شده است، اسکرابر مدل B 60/10 C  یا همان اسکرابر بیمارستانی می باشد.
این زمین شوی با توجه به طراحی خاص خود که هیچگونه موتوری، برقی و یا باتری دار در آن به کار نرفته است و کوچکترین صدایی تولید نمی کند برای استفاده در محیط های درمانی ایده آل می باشد. این زمین شوی که برای اولین بار توسط شرکت کارن تجارت و در سال ۹۵ وارد ایران شد. در نمایشگاه ایران هلث ۹۶ نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
اسکرابر مدل B 60/10 C Mopvac کمپانی کارچر

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید