تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همایش برترین برندهای مراکز خرید کشور

همایش تجارت طلایی
همایش تجارت طلایی

در تاریخ یکشنبه ۲۶/۰۶/۹۶ چهارمین همایش انتخاب برترین برندهای مراکز خرید کشور در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.  یکی از بخش‌های ویژه این همایش تجلیل از آتش‌نشان‌ها و جانفشانان حادثه پلاسکو تهران بود که از مرتبط‌ترین و مهم‌ترین صنوف وابسته به مراکز خرید کشور محسوب می‌شوند. این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو، سعی در یادآوری اهمیت موضوع ایمنی در مراکزخرید داشت به همین منظور در این همایش از جناب آقای جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی کشوری تقدیر به عمل آمد. مراسم یادبود درگذشتگان یکسال گذشته به ویژه مرحوم علی معلم بنیان‌گذار جشن «حافظ» و مجله فاخر دنیای تصویر که میهمان و شخص تجلیل شده همایش سال قبل نیز  بودند و ۳ تن از همراهان این صنعت به نام آقایان مهرداد رضائی، بهمن احمدی و زیدالله صفری از بخش‌های دیگر این آئین بود.

در بخش اصلی این مراسم از مراکز تجاری موفق کشور در سال گذشته از جمله :  آرمیتاژ گلشن، سانا سنتر، پریس سنتر، سیتی سنتر اکسین، سهیل اردبیل، بوتیک‌مال‌ملل، اطلس تبریز، بام‌لند) و پیشکسوتان صنوف مختلف ازجمله (آقای ‌حمیدرضا پور‌قاضی (پردیس کیش)، آقای مسعود صرامی (سیتی سنتر اصفهان)، آقای فرهاد روزخوش (گروه ایرانیان اطلس)، آقای رضا نادعلی (مبلمان)، آقای محمد اعتماد (پوشاک)، آقای مسعود زمردیان (ساعت)، آقای حجت گشایشی (عطر و آرایشی) و برندهای برتر ازجمله (آقای فرش، درسا، مارال چرم، بادی اسپینر، خانه عطر، مولتی برند رنو، مگا استور زیلان، هپی لند، کافه ویونا، یاس مد) در این مراسم تجلیل شدند.
یکی دیگر از مجموعه هایی که در این مراسم مورد تقدیر کشور قرار گرفت، شرکت کارن تجارت (نمایندگی رسمی کرشر) می باشد. این شرکت در این مراسم از سوی مدیران مجتمع های تجاری کشور به عنوان تامین کننده برتر دستگاه های نظافت صنعتی مورد استفاده در این مراکز انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفت.
کارن تجارت در سال گذشته نیز مانند سال های قبل، مراکز تجاری را به عنوان یکی از شرکای اصلی خود مد نظر قرار داده و با ارائه دستگاه های کرشر آلمان به این مجموعه ها توانسته سهمی قابل توجه در موفقیت این مجموعه ها داشته باشد.
همایش تجارت طلایی
همایش تجارت طلایی
همایش تجارت طلایی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید