تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

نمایشگاه بین المللی کالا ، خدمات و تجهیزات فروشگاهی تهران

این بار هم شرکت کارن تجارت بهین که سابقه حضور در اکثریت نمایشگاه های بین المللی و معتبر در سراسر کشور را داشته، در یازدهمین نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی ۱۳۹۶ که در تهران برگزار شد، شرکت کرد و طبق روال همیشه به خدمت رسانی به شما عزیزان پرداخت.

در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، تعداد زیادی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان صنایع مختلف در زمینه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی؛ محصولات و دستگاه های خود را در معرض دید عموم قرار دادند . شرکت کارن تجارت بهین نیز همانند نمایشگاه های پیشین به ارائه دستگاه های نظافت صنعتی Kärcher آلمان پرداخت. در این نمایشگاه شرکت کارن تجارت بهین دستگاه های شستشو و نظافت صنعتی از جمله کارواش، اسکرابر یا زمین شوی ها، سوییپر و انواع مختلف دستگاه مکنده صنعتی را ارائه کرد.

کارشناسان کارن تجارت بهین نیز در این نمایشگاه اقدام به ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه انجام امور نظافتی به بازدیدکنندگان غرفه کارچر نمودند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید