تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دریافت گواهی حسن انجام خدمات پس ‌از‌ فروش

گواهی حسن انجام کار
گواهی حسن انجام کار

گواهی حسن انجام خدمات پس از فروش

شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر ، پیرو سیاست های کارچر آلمان همواره در تلاش برای ایجاد تعاملی پایدار با استفاده کنندگان از دستگاه های نظافت صنعتی کارچر می باشد.

این تعامل صرفا به معنی فروش دستگاه های نظافتی نبوده بلکه مهمتر از آن به معنی همراهی در مراحل بعدی استفاده از دستگاه ها مانند راه اندازی و آموزش و سرویس و نگهداری می باشد.از همین روی کارن تجارت اقدام به راه اندازی سیستم خدمات پس از فروش کاملا حرفه ای و کارامد نموده است تا بتواند پاسخگوی نیاز های مشتریان باشد.

در ایران نیز مجموعه های زیادی از محصولات کارچر آلمان استفاده می کنند. یکی از این مجموعه ها شرکت ایساکو (خدمات پس از ایران خودرو) می باشد که از دستگاه های زمین شوی ، واترجت صنعتی و جاروبرقی صنعتی کارچر استفاده می کند. در همین را ستا جناب آقای محمد رضا احمدوند مدیر پشتیبانی این شرکت طی نامه ای از کیفیت بالای خدمات پس از فروش کارن تجارت تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید