تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

B50 اسکربر هوشمند کارچر

اسکرابر-B-50-روبوتیک

به دنیای نظافت رباتیک خوش آمدید

KIRA B50 ربات_ اسکرابر هوشمند کارچر

تمایل انسان به دوری از انجام کارهای یکنواخت و پرزحمت به قدمت تمام تاریخ بشریت است. همه فناوری‌های تولید شده هم از همین اصل پیروی می‌کنند، از ماشین لباسشویی گرفته تا دستگاه چمن‌زن! دستگاه‌های نظافتی هم جایگاه پراهمیت خود را در صنعت پیدا کرده‌اند. ربات‌های کشاورزی، هواپیماهای بدون سرنشین و به زودی هم که خودروهای بدون سرنشین تمام زنگی و دنیای ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. این دقیقاً همان کاری است که KIRA(اسکرابر رباتیک هوشمند کارچر) در دنیای دستگاه‌های نظافت حرفه‌ای انجام داده است. این ربات پاسخی به چالش‌های پیش رو در فرآیند نظافت است و بستری برای تولید انواع محصولات رباتیک حرفه‌ای را فراهم کرده است.

این محصول که نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه ISSA INTERCLEAN به نمایش درآمد به خوبی نشان دهنده دانش و تکنولوژی پیشرفته کارچر نسبت به سایر شرکت‌های تولید کننده محصولات نظافتی است. ربات_ اسکرابر هوشمند کارچر به نام KIRA B50 در نمایشگاه اینترکلین ۲۰۱۸ در آمستردام جایزه گرفت و در بخش “ماشین‌آلات” جایزه نوآوری را دریافت کرد و همچنین از مجموع ۸۹ پروژه ارسالی به عنوان برنده کلی انتخاب شد. KIRA B50 ترکیبی از تمامت تجربیات به کار رفته در تولید دستگاه‌های نظافتی است. این دستگاه می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای صنایع مختلف به خصوص در زمان کمبود نیروی کار باشد.

این اسکرابر که مجهز به سیستم سنسور چندگانه است، از قدرت تشخیص بسیار خوبی برخوداراست. این ربات مجهز به سیستم حسگرچندجانبه است که درهرشرایطی قابل اطمینان است. این دستگاه مردم و موانع مختلف را شناسایی می‌کند و با دور زدن ودور شدن از آن‌ها واکنش مناسبی نشان می‌دهد. ربات B50 مجهز به باتری‌های قدرتمند Li-Ion است که  بدون نیاز به اپراتور شارژ می‌شود، مخزن دستگاه پر از آب تمیز می‌شود و آب کثیف آن تخلیه می‌شود. این اسکرابر پیشرفته را می‌توانید به صورت کاملاً خودکار یا به صورت دستی هدایت کنید. برس‌های جانبی این اسکرابر به راحتی می‌توانند زباله‌های که در گوشه کنارها جمع شده‌اند را جمع کنند. نتیجه کار این اسکرابر بدون نقص و کامل است حتی در تاریکی کامل. همه چیزهایی که نیاز دارید را در این دستگاه می‌توانید یک جا داشته باشید.

 تمام هزینه‌ای که برای خرید این دستگاه اتوماتیک پرداخت می‌کنید تنها پس از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساعت کار در مقابل هزینه‌های مربوط به نیروی کار جبران می‌شود.هزینه‌های پایین نظافت به شما این امکان را می‌دهد تا در یک فضای رقابتی از بیشترین فرصت‌ها استفاده کنید. با داشتن این ربات از یک دستگاه نظافتی مستقل و قابل اعتماد بهره مند می‌شوید. کاهش هزینه  و کمبود نیروی انسانی دلایل خوبی برای خرید روبات نظافتی است.

 

 

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید