تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در سایت رسمی کرشر آلمان

کارچر کارن تجارت

انعکاس مشارکت کارن تجارت بهین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران

کارن تجارت بهین در سال ۹۶ نیز به منظور ایجاد ارتباط بهتر با مدیران و صاحبین صنایع همانند سال گذشته در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی سطح کشور حضور یافت. یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران می‌باشد که در مهر ماه سال جاری برگزار شد. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، جناب آقای Richard Nouira مدیرعامل منطقه‌ای کرشر نیز به منظور مذاکره با مدیران کارن تجارت بهین پیرامون فعالیت‌های شرکت و همچنین بازدید از غرفه کارن تجارت بهین در نمایشگاه صنعت تهران به ایران سفر کرد.

در این سفر آقای Mazen مدیر بازاریابی منطقه خاورمیانه کرشر نیز حضور داشت. در مذاکرات صورت گرفته مباحثی مانند شرایط بازار ایران، زیر ساخت‌های کارن تجارت بهین و برنامه‌های آتی کرشر در منطقه مطرح شد.

پس از این سفر حضور کرشر آلمان به همراه نمایندگی رسمی خود (کارن تجارت بهین) در این نمایشگاه بر روی وبسایت این شرکت به عنوان بخشی از برنامه‌های این کمپانی شهیر آلمانی در ایران انعکاس پیدا کرد.

نمایندگی کارچر تهران

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید