تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه نظافت کارچر در مجتمع بام راد نیاوران

برج بام راد

برج بام راد نیاوران

در ادامه تجهیز برج های لوکس کشور به دستگاه های نظافتی Kärcher آلمان، این بار برج بام راد نیاوران توسط شرکت کارن تجارت به دستگاه های این کمپانی آلمانی مجهز گردید.
برج بام راد نیاوران به عنوان یکی از لوکس ترین برج های مسکونی پایتخت، در زمینی به مساحت ۲۷۴۴ متر و با زیر بنای ۱۷۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. در طراحی و اجرای این پروژه فوق لوکس بالاترین استانداردها در نظر گرفته شده است.
مدیران این برج مسکونی با توجه به نیاز های نظافتی مجموعه از کارشناسان کارن تجارت به منظور حضور در محل و کارشناسی الزامات نظافتی محیط دعوت به عمل آوردند. کارشناسان کارن تجارت نیز با در نظر گرفتن استانداردهای بسیار بالای مورد توجه مدیران و فضا های مورد نظر برای نظافت، ۲ دستگاه اسکرابر را برای پاسخگویی به نیاز های نظافتی محیط انتخاب کردند.
بدیهی است که نظافت روزانه محیط های لابی و پارکینگ‌های این ساختمان نیازمند زمین شوی هایی بسیار با کیفیت و کارا می باشد. بر همین مبنا دو دستگاه اسکرابر مدل BD 50/50 و MOPVAC را برای استفاده در این برج در گرفته شده است.

برج بام راد نیاوران
برج بام راد نیاوران
برج بام راد نیاوران

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید