تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

Kärcher انتخاب بزرگان صنایع جهان

KARCHER-انتخاب-بزرگان-صنایع-جهان

طبیعی است برند های برتر و مهم در صنایع مختلف همواره به دنبال تامین نیاز های خود توسط شرکت هایی هستند که عملکردی بالاتر از استاندارد های مرسوم داسته باشند.امکانات و قابلیت های این کمپانی های بین المللی به گونه ای است که هیچ محدودیتی در انتخاب برند های مختلف برای همکاری ندارند و تنها ملاک آنها کیفیت و سطح عملکرد محصولات و یا خدمات مورد نیازشان می باشد.
افزون بر نکات فوق توجه و استفاده از تجارب دیگران در فرهنگ سازمانی کمپانی های بزرگ و چند ملیتی به عنوان اصلی پذیرفته شده وجود دارد.برای مثال در هنگام انتخاب دستگاه های نظافت صنعتی برای شرکت های بزرگ، این نکته که سایر برند های معتبر با چه شرکت هایی همکاری می کنند،فاکتور مهمی است.
ادعای ما این است که بسیاری از برند های بین المللی در صنایع مختلف بهترین راه پاسخگویی به نیاز های نظافتی خود را استفاده از دستگاه های کارچر (Kärcher) دانسته اند.
شرکت ها و کارخانه هایی در فیلد های کاملا متفاوت با کارچر همکاری می کنند،که طبیعتا امکان ذکر نام همه آنها نیست.تعداد معدودی از این برندها مشاهده می کنید.
امروزه تولیدات کمپانی کارچر آلمان انواع مختلف تجهیزات نظافتی را شامل می شود.(جاروها، مواد شوینده،دستگاه هایشستشوی کف یا  اسکرابر ، محصولات مکنده صنعتی یا جاروبرقی صنعتی آب و خاک ،جاروهای شارژی، فرش شوی، محصولا شستشو با بخار یا  بخارشوی صنعتی ،دستگاه های فشار قوی یخ خشک یا  آیس بلاست ، قطعه شوی ها ،دستگاه های تصویه آب و دستگاه های شستشوی ماشین ها و همچنین سیستم تصویه فاضلاب)

 

اتومبیل سازی

 

شرکت های نفتی

 

تولید کننده لوازم الکترونیکی

 

هتل های زنجیره ای

 

فست فود زنجیره ای

 

کارخانه های لاستیک سازی

 

 

شرکت های پستی

 

شرکت های هواپیمایی

 

فروشگاه های زنجیره ای

 

شرکت های داروسازی

 

شرکت های هواپیماسازی

همانطور که گفته شد شرکت های فعال در صنایع مختلف از دستگاه های کارچر استفاده می کنند.اما نکته جالب توجه این است که در چند صنعت مشخص به جرات می توان گفت که تقریبا همه برند های مهم با کارچر همکاری می کنند.این صنایع شامل خودروسازی،شرکت های نفتی،فست فود های زنجیره و هتلداری است.این شرکت ها با توجه به ماهیت و نوع فعالیتی که دارند به انواع مختلف دستگاه های نظافت صنعتی نیاز دارند که طیف وسیع دستگاه های کارچر پاسخگوی نیاز آنها می باشد.

جالب توجه است که دو شرکت اول در اداره فروشگاه های زنجیره ای جهان یعنی walmart و carrefour هم دستگاه های نظافت صنعتی کارچر را برای پاسخگویی به نیاز های خود انتخاب کرده اند.

می دانیم که شرکت های داروسازی معمولا از استانداردهای بهداشتی بسیار سختگیرانه ای پیروی می کنند.جالب است بدانید که دو شرکت مهم داروسازی جهان یعنی ROCHE و BEIERSDORF سالهاست نیاز های نظافتی خود را توسط دستگاه های این برند آلمانی تامین می کنند.

شرکت های BOIENG  و AIRBUS دو شرکت اصلی هواپیما سازی نیز اعتماد خاصی به دستگاه ها و خدمات ارائه شده توسط کارچر دارند و سالهاست که از دستگاه های این برند آلمانی استفاده می کنند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید