تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه نظافت کارچر در مجتمع کویین‌سنتر الهیه

تجهیز مجتمع تجاری کویین سنتر الهیه

تجهیز مجتمع تجاری کویین سنتر الهیه

شرکت کارن تجارت در ادامه روند تجهیز مجتمع های تجاری لوکس و مدرن کشور به انواع دستگاه نظافت صنعتی کارچر آلمان، اقدام به تجهیز مجتمع تجاری کویین سنتر الهیه تهران نمود.
این مجتمع اداری، تجاری با زیر بنای ۱۶۰۰۰ متر مربع و در ۱۱ طبقه احداث شده است. این مرکز دارای ۵۴ واحد اداری و ۳۰ واحد تجاری است. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران ایتالیایی و کافی شاپ به سبک فرانسوی اشاره کرد.
بدیهی است با توجه به محل قرارگیری و همچنین برندهای بسیار خاص و سطح بالایی که در این مجموعه فعالیت می کنند، مدیریت این مرکز تجاری بالاترین استانداردها را در تمامی زمینه ها از جمله نظافت محیط در نظر گرفته است. بر همین مبنا مدیریت کویین سنتر بعد از مذاکره با تامین کنندگان متفاوت و مشاهده عملکرد دستگاه ها، تصمیم به تامین محصولات مورد نیاز خود از شرکت کارن تجارت گرفت.
کارشناسان کارن تجارت با در نظر گرفتن شرایط محیط مورد نظر، دستگاه اسکرابر و همچنین دستگاه های جاروبرقی صنعتی را برای استفاده در این محیط مناسب دیده و آنها را در اختیار آن مجموعه قرار دادند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید