تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

درخشش خیره کننده چشم لندن

کارچر-در-لندن

چشم لندن

در راستای شستشوی آثار و بناهای مهم در شهرهای مختلف جهان این بار نوبت به یکی از سمبل های مهم شهر لندن رسید.چرخ و فلک بزرگی که به نام چشم لندن شناخته می شود.از سال ۲۰۰۰ که این چرخ و فلک بر پاشده بود تا سال ۲۰۱۳ به شکل کامل نظافت نشده بود.

به همین دلیل مسئولین شهری لندن برنامه ریزی شستشوی این سازه را برای ابتدای سال ۲۰۱۳ انجام دادند.از میان گزینه های مختلفی که برای انجام این ماموریت وجود داشت،کارچر آلمان انتخاب شد.انجام این پروژه سه هفته کامل طول کشید البته کار شستشو فقط شبها صورت می گرفت .جالب است بدانید این چرخ و فلک که در کناره رود تیمز قرار گرفته است و ۱۳۵ متر ارتفاع دارد.

بیشتر آلودگی های این سازه از گریس هایی که برای روان کار کردن آن استفاده می شد،تشکیل شده است.البته آلودگی های ناشی از دود خودروها نیز در طول سال ها کاملا بر روی چرخ و فلک مشهود بود.به منظور از بین بردن این آلودگی ها ابتدا بر روی آن ماده شوینده قلیایی پاشیده می شد و سپس توسط اپراتورها و با دست پاک می شد.در مرحله بعد با استفاده از آب گرم و با فشار ۱۸۰ بار و جریان آب ۱۲۰۰ لیتر در ساعت شروع به شستشو می کردند.واضح است که در شستشوی این چرخ  و فلک از واترجت آب گرم کارچر استفاده شد.البته برای رسیدن به بالای این چرخ و فلک از شلنگ بسیار بلندی (۷۰ متری) استفاده شد.و در تمام مراحل انجام این پروژه واترجت صنعتی بر روی زمین قرار داشت.

امروزه تولیدات این کمپانی انواع مختلف تجهیزات نظافتی را شامل می شود.(جاروها، مواد شوینده، اسکرابر ، جارو برقی صنعتی آب و خاک ،جاروهای شارژی، بخارشوی صنعتی و خانگی ، دستگاه های آیس بلاست ، قطعه شوی ها ،دستگاه های تصویه آب و دستگاه های شستشوی ماشین ها و همچنین سیستم تصویه فاضلاب)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید