تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دریافت گواهینامه ISO 10004

دریافت گواهینامه ISO 10004

کسب رضایت مشتریان، همواره یکی از اهداف اصلی شرکت ها و سازمان ها می باشد. داشتن نگرش مثبت و رضایت از محصولات یا خدمات امری بسیار مهم است. برای رسیدن به این هدف مهم، شرکت ها و سازمان ها با برنامه ریزی و اجرای سیاست گذاری های مدون، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا رضایت مشتریان را از محصولات و خدمات خود جلب نمایند.
استاندارد یا گواهینامه ISO 10004 ، شاخصی برای اندازه گیری میزان رضایت مشتری بر اساس شاخص های گوناگون است که به شرکت ها و سازمان هایی که به جلب رضایت مشتریان اهمیت می دهند و در راستای بهبود این شاخص ها گام برمی دارند، اعطا می شود.

شرکت کارن تجارت به عنوان نماینده رسمی کمپانی Kärcher آلمان در ایران همواره در تلاش بوده است تا حداکثر رضایت مشتریان را کسب نماید لذا با برنامه ریزی و اجرای سیاست های اثر گذار توانسته به این مهم دست یافته و شاخص های مذکور را بهبود ببخشد و دریافت گواهینامه ISO 10004 توسط کارن تجارت تاییدی است بر تلاش های بی وقفه این شرکت در کسب رضایت مشتریان. در اصل سیاست های کارن تجارت، همان سیاست هایی است که کمپانی Kärcher آلمان در سراسر دنیا ارائه می نماید. کمپانی Kärcher آلمان، رهبر جهانی تولید انواع تجهیزات نظافتی در دنیا می باشد.

اصول و سیاست های شرکت کارن تجارت در خصوص رضایتمندی مشتریان

از جمله اصول و سیاست های شرکت کارن تجارت در خصوص رضایتمندی بیشتر مشتریان :

  • ارائه محصولات با کیفیت : انتخاب محصولات با کیفیت و رده بالا از برترین برندهای دنیا در این زمینه. کمپانی کارچر (Kärcher) برترین برند دنیا در زمینه تجهیزات و دستگاه های نظافتی به شمار می رود و همواره از این برند به عنوان رهبر این صنعت در دنیا یاد می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
    https://karenco.net/our-news/رکورد-شکنی-دوباره-karcher-آلمان/
  • نگاه حرفه ای و متناسب با نیازهای کشور: بررسی تخصصی و حرفه ای نیازهای نظافتی در صنایع گوناگون و انتخاب محصولات متناسب با نیازهای ایرانیان جهت ورود به ایران.
  • مشاوره های متناسب و تخصصی : ارائه راه حل های نظافتی به صورت تخصصی و ارائه مشاوره های کاربردی و اختصاصی با توجه به شرایط هر مشتری. به طور مثال برای خرید یک دستگاه اسکرابر با بررسی تمام شرایط از جمله میزان آلودگی و مساحت محیط، بودجه، نوع صنعت و … . دستگاه مناسب پیشنهاد می گردد
  • خدمات پس از فروش شایسته: رفتاری متعهدانه در خصوص تجهیزات ارائه شده به مشتریان با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و پاسخگو. دارا بودن تیم تکنسین آموزش دیده و حرفه ای ، کارگاه خدمات پس از فروش مجهز، دید و رفتار متعهدانه در قبال خدمات پس از فروش از مزایای شرکت کارن تجارت است که امکان ارائه خدمات پس از فروش شایسته مشتریان عزیز و شایسته محصولات رده یک را فراهم ساخته است .

اعطای نشان رضایتمندی مشتریان و گواهینامه ISO 10004 به شرکت کارن تجارت، مسئولیت ما را در جلب مشتریان عزیزمان سنگین تر نموده است و لذا تمامی تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا اعتماد و رضایت شما عزیزان را حفظ نموده و در تمامی زمینه ها ارتقا بخشیم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید