تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه نظافت کارچر در سرای ایرانی قم

تجهیز سرای ایرانیان قم

تجهیز سرای ایرانی قم

شرکت کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر آلمان اقدام به تجهیز محیط های مختلف اداری ، تجاری و صنعتی به انواع مختلف دستگاه های نظافت صنعتی کارچر آلمان می کند.در همین راستا این شرکت به تازگی اقدام به تجهیز مجتمع سرای ایرانی قم کرده است.
این مجموعه که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری استان قم اقدام به عرضه انواع مختلف لوازم خانگی ( فرش،تابلو فرش ، مبلمان ، کالای خواب ، لوازم برقی و ….) می کند ، با توجه به نیاز به نظافتی خود از کارشناسان کارن تجارت برای حضور در این محل و کارشناسی محیط دعوت به عمل آورد.
کارشناسان کارن تجارت نیز با توجه به نیاز مبرم به نظافت کف سالن ها دستگاه اسکرابر سرنشین دار کارچر را پیشنهاد کرده که مورد موافقت مدیریت مجموعه نیز قرار گرفت.
در فیلم زیر مراحل استفاده از دستگاه اسکرابر با راننده کارچر آلمان در مرکز تجاری سرای ایرانیان قم را می توانید مشاهده فرمایید.

محصول کارچر آلمان

کارچر آلمان ( بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان ) ، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید