تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

۱۶امین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور تهران

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته در تهران از تاریخ سیزدهم لغایت شانزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه ، نماینده رسمی Kärcher آلمان ( شرکت کارن تجارت تیدا ) نیز حضور پیدا خواهد کرد .
در این دوره از نمایشگاه های دام و طیور تهران علاوه بر صنایع و شرکت های بسیاری که برای معرفی محصولات و دستگاه های خود حضور پیدا کرده اند ، شرکت کارن تجارت نیز برای معرفی دستگاه های نظافت صنعتی با کیفیت خود ، حضور پیدا کرده و دستگاه ها را در معرض دید عموم قرار داده است. کارن تجارت برای این نمایشگاه دستگاه های نظافت صنعتی زیادی را از جمله دستگاه های واترجت آب سرد و گرم ، اسکرابر یا زمین شوی های صنعتی با ظرفیت های متفاوت ، دستگاه های جاروبرقی یا مکنده های صنعتی بسیار با کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت.
نمونه های مختلف با کاربرد های متفاوتی از هر یک دستگاه های ذکر شده برای نمایشگاه دام و طیور تهران آماده شده است.
شما بازدید کنندگان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از دستگاه های این شرکت موفق آلمانی به سالن شماره ۳۸ ، غرفه شماره ۱۸ مراجعه فرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید