تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همکاری کمپانی شیائومی چین با Kärcher آلمان

همکاری دو برند معتبر کارچر و شیائومی برای تولید یک کارواش متحرک

شرکت کارچر آلمان رهبر نظافت صنعتی در جهان طی یک حرکت جدید با همکاری شرکت شیائومی چین محصول جدید و بسیار کاربردی ای را به بازار عرضه نموده است .شرکت انتخاب شده برای این همکاری یعنی شیائومی، یکی از بزرگترین استارت آپ های آسیای شرقی است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز نموده است و هدفش تولید اجناسی با کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت مناسب بوده است. شیائومی در دستیابی به هدف خود بسیار موفق عمل نموده است . این شرکت کار خود را از تولید گوشی های هوشمند آغاز نمود و با عملکرد عالی موفق شد ظرف ۵ سال در کنار شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل مطرح گردیده و ۸/۵ از بازار جهانی این محصول را به خود اختصاص دهد که رشدی بسیار سریع و مطلوب برای یک برند محسوب میشود که البته این رشد عالی مرهون قیمت مناسب و البته کیفیت بسیار بالای محصولات شیائومی بوده است به نحوی که مردم چین گوشی های هوشمند شیائومی را به عنوان اپل چین می شناسند . این شرکت طی سالهایی که از آغاز کار آن می گذرد فعالیت خود را به شدت گسترش داده و در حال حاضر انواع مختلفی از محصولات را تولید می کند که یکی از انواع قابل ذکر و موفق آن تولید باطری ها و پاور بانک های لیتیوم یون قدرتمند می باشد .

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM4

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM4

و حالا شرکت Kärcher آلمان رهبر نظافت صنعتی جهان و اولین تولید کننده انواع کارواش های آب سرد و گرم در دنیا و شرکت شیائومی استار آپ موفق و بزرگ آسیای شرقی در زمینه تولید گوشی های هوشمند، دستگاه های الکترونیکی و باطری ها و پاور بانک های با کیفیت طی یک همکار موفق کارواشی سبک و قابل حمل با باطری و مخزن آب برای استفاده کاربران تولید نموده اند.
در واقع به صورت معمول تا امروز کارواش های کارچر برای فعالیت به برق و منبع آب نیاز داشته اند در حالیکه در مواقع و مکان های متعدد مردم برای انجام شستشو به منبع و یا شیر آب در کنار خود دسترسی ندارند از جمله برای شستشوی ماشین در پارکینگ های فاقد شیر آب ، شستشوی دست و پای کودکان پر جنب و جوش و یا حتی بزرگسالان در پیک نیک و شستشو و یا آبیاری گوشه ها و نقاط دور از دسترس باغ ها و باغچه ها و … . در این موارد دستگاه جدید کارچر شیائومی یک سورپرایز عالی و ایده آل محسوب می شود.

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM-Cordless-16

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM-Cordless-16

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM1

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM1

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM3

Xiaomi-Mijia-Kärcher-K2-FM3

این دستگاه کاملا متحرک و قابل جا به جایی بوده و ابعاد آن ۳۳*۳۱*۴۶ سانتی متر و وزن آن بدون آب ۷ کیلوگرم است و شامل دو بخش می باشد. یک قسمت زیرین که به نشان کارچر و به رنگ زرد محصولات کارچر بوده و در داخل آن یک باطری لیتیوم یون ۲۰۰۰ میلی آمپری با ولتاژ ۳۶ ولت تعبیه شده است و قدرت آن برای ۴۰ دقیقه کارکرد مداوم دستگاه کافی می باشد و در کمتر از ۴ ساعت یک باطری خالی به صورت کامل مجددا شارژ خواهد شد و دستگاهی با قدرت خروجی ۶۰ بار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اما بخش دوم قسمت فوقانی خاکستری رنگ دستگاه است که در واقع یک مخزن آب ۱۶ لیتری می باشد. این دو بخش در کنار هم این امکان را به وجود می آورد که بدون نیاز به منبع برق و آب در هر مکانی که مورد نیاز باشد به راحتی عمل شستشو را به انجام رسانید.
دستگاه جدید کارچر شیائومی به یک شلنگ ۳ متری ، تفنگی ، لانس ، مخزن فوم ، اسفنج مخصوص شستشو و کابل جهت شارژ دستگاه نیز مجهز شده است .

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید