تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

پروژه‌ای در واتیکان

کارچر-در-واتیکان

در ادامه نظافت و پاکسازی مکان های تاریخی،در سال ۱۹۹۹ کمپانی Kärcher اقدام به شستشوی ستون های برنینی در میدان سن پیترو واتیکان نمود.این ستون ها در قرن هفدهم توسط هنرمند ایتالیایی جیان لورنزو برنینی طراحی و در میدان اصلی واتیکان بنا شد.ارزش تاریخی ومذهبی این بناها برای واتیکان به گونه ای بوده است که همواره سعی در نگاه داری آنها به بهترین شکل بوده است.در سال ۱۹۹۹ مدیران شهری واتیکان تصمیم به شستشو و نظافت این مجموعه گرفتند. از میان گزینه های پیش روی تصمیم گیرندگان، کارچر با توجه به کیفیت دستگاه ها و همچنین تجربه بالای کارشناسانش برای انجام این ماموریت انتخاب شد.این پروژه وسیع ترین و مهم ترین تجربه کارچر در نظافت مکان های تاریخی تا آن زمان بود(۲۸۸ ستون در ۲۵۰۰۰ متر مربع)
این ستون ها توسط واترجت آب گرم کارچر مورد شستشو قرار گرفت.دستگاه های واترجت دستگاه هایی بسیار انعطاف پذیر هستند که همه فاکتورهای مهم مورد نیاز در شستشو (فشار،دبی و دما) در آنها قابل تنظیم می باشند.این انعطاف پذیری به شما امکان نظافت انواع مختلف سطوح و با جنس های مختلف را می دهد و با توجه به اینکه آسیب نرسیدن به این بناهای تاریخی در انجام این پروژه بسیار حیاطی بود عمل شستشو باید با احتیاط فراوان و با کنترل کامل بر روی همه فاکتور ها انجام می شد.قطعا این اتفاق ماموریت به بهترین شکل توسط واترجت های کارچر قابل انجام است.
کارچر با موفقیت ابن پروژه را به انجام رساند و شما امروز این میدان و بنا هایش را به شکل کاملا پاکیزه مشاهده می کنید.
امروزه تولیدات شرکت کارچر آلمان انواع مختلف تجهیزات نظافتی را شامل می شود.(جاروها، مواد شوینده، اسکرابر ، دستگاه ها یا محصولات مکنده صنعتی ی جاروبرقی صنعتی آب و خاک ،جاروهای شارژی، دستگاه های شستشو با بخار یا بخارشوی صنعتی ، دستگاه های شتسشوی فشار قوی یخ خشک یا آیس بلاست ، قطعه شوی ها ،دستگاه های تصویه آب و دستگاه های شستشوی ماشین ها و همچنین سیستم تصویه فاضلاب)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید