تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کرشر حامی رسمی مسابقات جام باشگاه های آسیا

کرشر حامی رسمی مسابقات جام باشگاه های آسیا

کرشر حامی رسمی مسابقات جام باشگاه های آسیا

Kärcher آلمان همواره به عنوان بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان حامی مسابقات ورزشی و یا رویدادهای فرهنگی در سراسر جهان فعال می باشد. برای مثال این کمپانی آلمانی اقدام به حمایت رسمی از مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و یا همچنین رالی پاریس داکار نموده است.

در آخرین نمونه نیز کرشر آلمان به عنوان حامی رسمی مسابقات جام قهرمانان باشگاه های آسیا و جام ای اف سی حاضر شده است.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم عقد این قرار داد گفت: کرشر به عنوان یک کمپانی بین المللی شناخته شده با مشارکت خود در برگزاری این مسابقات تعهد خود به پیشرفت فوتبال در آسیا را به نمایش گذاشته است. ما نیز از حضور کرشر به عنوان حامی مسابقات خشنود بوده و امیدوار به ادامه همکاریهای دوجانبه می باشیم.

همچنین کریستین می به عنوان یکی از مدیران ارشد کرشر در مراسم عقد این قرار داد ضمن ابراز رضایت از این همکاری گفت: بسیار خرسندیم که به عنوان حامی این مسابقات توانسته ایم سهمی دربرگذاری این رویداد مهم ورزشی در قاره کهن داشته باشیم.

یکی دیگر از برنامه های حمایتی کرشر آلمان در سال ۲۰۱۸ ، حمایت از فستیوال فیلم E.O.F.T  اروپا خواهد بود که در ادامه اطلاعات تکمیلی دراین باره نیز ارائه خواهد شد.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید