تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اطلاعیه مهم شرکت کارن تجارت

اطلاعیه شرکت کارن تجارت

اخیراً تعدادی از افراد حقیقی و حقوقی با سوء استفاده از حسن شهرت برند Kärcher، در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی اقدام به معرفی خود به عنوان نماینده رسمی کرشر نموده اند و بعضاً با انتخاب نام هایی مانند شهر کرشر یا ایران کرشر و … سعی در اثر گذاری در ذهن مشتریان عزیز دارند. اکیداً توصیه می شود قبل از هر گونه خریدی، از طریق درخواست ارسال تصویر نمایندگی کارن تجارت و یا کرشر آلمان از اصالت این افراد اطمینان حاصل نمایید، در صورت خرید از این افراد، شرکت کارن تجارت هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات نخواهد داشت.

لازم به ذکر است در حال حاضر تنها نمایشگاهی (کارچر سنتری) که تحت نظارت شرکت کارن تجارت فعالیت دارد و مشاهده و خرید محصولات به صورت حضوری امکان پذیر است در آدرس تهران، خیابان آزادی، بین خوش و رودکی، روبروی سازمان حج و زیارت، پلاک ۲۳۴ واقع شده است.

نمایندگی کارچر تهران

درباره نمایندگی کارچر در تهران بیشتر بدانیم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تاریخچه شرکت کارن تجارت و شرکت Kärcher آلمان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://karenco.net/نمایندگی-کارچر-تهران/

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید