تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تجهیز برج ایرتویا به دستگاه نظافت کارچر

تجهیز-برج-ایرتویا

تجهیز برج ایرتویا به دستگاه فرش شوی BRC 30/15 کارچر

یکی دیگر از مجموعه هایی که به تازگی به جمع مشتریان کارن تجارت پیوسته است برج ایرتویا می باشد. در بعضی از طبقات این مجموعه که همچنان در حال ساخت می باشد، از کفپوش فرش و موکت استفاده شده است که با توجه به رفت و آمد زیاد و گرد و خاک موجود در فضا نیاز مبرمی به نظافت دائم و مناسب این کفپوش ها وجود داشت. از همین روی کارشناسان نظافتی کارن تجارت با حضور در محل و مشاهده این نیاز نظافتی، دستگاه فرش شوی مدل BRC 30/15  کارچر را به این منظور مناسب دیدند.

دستگاه فرش شوی و موکت شوی مدل BRC 30/15 کارچر

این دستگاه نظافتی آب و مواد شوینده را بر روی بافت مورد نظر اسپری می کند. برس رولی BRC نیز با حرکت چرخشی خود بر روی بافت فرش و یا موکت آلودگی ها را به شکل کامل در محلول اسپری شده حل می کند. همچنین  مکنده بسیار قدرتمند این دستگاه مایعات اسپری شده را با قدرت بسیار زیاد مکش می کند. قدرت بسیار زیاد مکش این دستگاه موجب می شود تا سطح شسته شده بلافاصله خشک شده و برای استفاده مجدد آماده شود.
در ادامه می توانید فیلم استفاده از دستگاه شستشوی فرش مدل BRC 30/15 را به منظور استفاده در برج ایرتویا مشاهده فرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید