تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در نمایشگاه صنعت اصفهان ۹۵

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه صنعت اصفهان

نمایشگاه صنعت اصفهان از تاریخ ۱ الی ۴ دی ماه ۱۳۹۵ در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد. مشارکت شرکت ها و برندهای معتبر بین‌المللی نمایشگاه صنعت این دوره را بسیار فعال و پویا ساخته بود. شرکت کارن تجارت نیز به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر،حضور فعال و موفقی را در این نمایشگاه تجربه کرد و پذیرای بازدید کنندگان بسیاری از صنایع مختلف بود.

محصولات کارچر

شرکت کارن تجارت در این دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان محصولات متنوعی از جمله اسکرابر ،در دو نوع اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر دستی و همچنین بخارشوی صنعتی سری SGV دستگاه‌های فرش شوی و موکت‌ شوی ، دستگاه‌های کارواش صنعتی ، جاروبرقی‌ صنعتی و دستگاه های سوییپر را در معرض دید عموم گذاشت .

شرکت کارن تجارت مفتخر است که توانست میزبان بسیاری از بازدید کنندگان محترم از صنایع مختلف باشد و با ارائه اطلاعاتی جامع در راستای پاسخگویی به نیازهای نظافتی صنایع مختلف گامی موثر در راستای حل آنها بردارد.امیدواریم در نمایشگاه ها و گردهمایی های آتی شرکت نیز بتوانیم میزبان شما عزیزان باشیم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید