تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید از کارچر سنتر با تجربه استفاده از محصولات

خریدی لذت بخش از کارچر سنتر کارن در تهران

کارچر سنتر

بعضی از شرکت ها و صنایع در معرفی محصول و اعتماد سازی برای مشتریان خود با مشکلات عدیده ای مواجه اند که از جمله این مشکلات می توان به کمرنگ شدن اعتماد مردم به کارایی ها و توضیحاتی که کارشناسان فروش حین معرفی محصول خود ارائه می دهند، همچنین به ترس از هزینه ای که تضمینی در کارآمد بودن حداکثری آن نیست نیز می توان اشاره نمود.
رسالت تاسیس کارچر سنتر کارن در تهران مرتفع کردن چالش های ذکر شده است. در این مرکز می توانید خرید لذت بخشی را با تجربه استفاده مستقیم از دستگاه مدنظرتان داشته باشید، تمامی دستگاه ها و محصولاتی که قصد خرید آن را دارید یا تجهیزاتی را که جهت انجام امور نظافتی خود به آن احساس نیاز می کنید، می توانید به صورت مستقیم و بدون محدودیت و به صورت حضوری تست نموده ، با طرز کار آن آشنا شده و از کارایی دستگاه و تطبیق آن با نیاز خود اطمینان کامل حاصل نمایید.

شایان ذکر است تمامی دستگاه های ارائه شده توسط شرکت کارن تجارت دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله می باشد.
کارچر سنتر کارن در تهران واقع در خیابان آزادی بین خیابان خوش و رودکی ، روبه‌روی سازمان حج و زیارت، پلاک ۲۳۴ (کارچر سنتر کارن تجارت) به منظور ارائه هرگونه مشاوره و فراهم آوردن شرایط خریدی مطمئن و لذت بخش در خدمت شما عزیزان می باشد.

کارن تجارت نمایندگی رسمی کارچر در ایران

راه‌های ارتباطی

فروشگاه کارچر سنتر

تهران – خیابان آزادی – نرسیده به رودکی – روبروی سازمان حج و زیارت – پلاک ۲۳۴

۰۲۱-۶۶۹۴۴۰۹۷ | ۰۲۱-۵۴۰۹۱

نمایندگی کارچر تهران

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید