تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت روزانه باغ وحش کلن آلمان

کارچر-در-باغ-وحش-کلن-آلمان

نظافت روزانه باغ وحش کلن توسط دستگاه های کارچر

بدون شک باغ جانور شناسی کلن یکی از بزرگترین و مهمترین باغ وحش های دنیا به حساب می آید. این مجموعه ۲۰ هکتاری دارای ۱۰۰۰۰ نوع مختلف از انواع جانداران می باشد.سالانه بیش از ۱٫۴ میلیون نفر از این باغ وحش دیدن می کنند. وجود چندین رستوران مختلف در محوطه باغ،آسیب پذیر بودن گونه های جانوری مختلف در برابر آلودگی ها و همچنین نقش پاکیزگی محیط در جذب بازدید کننده همگی دلایلی هستند که نظافت محیط را برای مدیران مجموعه به موضوعی بسیار مهم تبدیل کرده اند که با توجه به وسعت محوطه و نیاز های نظافتی مختلف و همچنین تعداد بسیار بالای بازدید کننده همزمان به چالشی بزرگ نیز بدل شده است.

علاوه بر این،بازدید کنندگان چنین مجموعه ای در اروپا انتظارات بالایی در مورد امکانات و شرایط مجموعه دارند.امکاناتی همچون گونه های متنوع جانوری،پوشش گیاهی متنوع،رستوران های متعدد و البته پاکیزگی و زیبایی محیط.بنابراین نظافت چنین محیطی الزامات متعدد و فراوانی دارد که باید مد نظر قرار گیرد.برای مثال در زمان نظافت باغ وحش حتما باید توجه ویژه ای به عدم ایجاد آلودگی صوتی مخصوصا برای آن دسته از حیواناتی که نسبت به صدا حساس هستند،بشود.استفاده از ماشین آلاتی که کمترین میزان صدا را تولید کنند برای رسیدن به این هدف الزامی است.علاوه بر این ،از آنجا که انجام امور نظافتی در طول روز و همزمان با بازدید مردم از باغ وحش صورت می گیرد در صورت ایجاد آلودگی صوتی برخی از حیوانات ممکن است خود را پشت درختان پنهان کنند،و این قطعا برای بازدید کنندگانی که در حال تماشای این حیوانات هستند جالب نخواهد بود.ضمن اینکه محل قرارگیری این باغ وحش که دقیقا در میان مناطق مسکونی و پر رفت و آمد و ترافیک شهری واقع شده است نیاز به نظافت کامل و پاکسازی محیط را دوچندان کرده است.فراموش نکنیم که فرایند نظافت و پاکسازی محیط باید به گونه ای باشد که برای بازدید کنندگان نیز مشکلی ایجاد نکند.

استفاده از دستگاه های کم صدا

به منظور حصول  اطمینان از اینکه تمامی مسیرها به خوبی و در حداقل زمان ممکن نظافت می شوند از دستگاه های سری کامپکت کارچر استفاده می شود. آقای توماس تیتز مدیر فضای سبز باغ وحش که قبلا نیز تجربه کار کردن با دستگاه های کارچر را داشته است،این بار نیز تصمیم به استفاده از محصولات این برند معتبر آلمانی گرفته است.همانطور که قبلا هم گفته شد ایجاد حداقل صدا به منظور آسیب نرسیدن به حیواناتی که نسبت به آلودگی صوتی حساس هستند از ویژگی های بسیار مهم مد نظر مسئولان مجموعه می باشد که به بهترین نحو توسط طراحی های کارچر تامین شده است.

مسیر هایی پاکیزه به منظور تردد بازدید کنندگان

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب این دستگاه ها ابعاد کوچک آنها می باشد.از آنجا که مسیرها دارای راه های فرعی زیادی هستند قدرت مانور بالا یکی از ویژگی های ضروری جهت ایجاد محیطی پاکیزه می باشد.

کارایی بالا برای ایجاد محیطی ایده ال

رعایت استانداردهای زیست محیطی و مصرف کم انرژی از اولویت های غیر قابل چشم پوشی دنیای مدرن می باشد.همچنین تولید میزان کم مواد آلاینده در طراحی های کارچر همیشه مد نظر بوده است

فضای سبزی پاکیزه در تمام طول سال

سوییپر های کارچر به نوعی طراحی و ساخته شده اند که به همراه طیف وسیعی از ابزار آلات و وسایل دیگر می توانند به کار گرفته شوند تا حداکثر پاکیزه گی را در تمام طول سال و در هر شرایط جوی فراهم کنند.خرطومی مکش،برس ها و محفظه قرارگری زباله،سوییپر های کارچر را به مناسب ترین محصول برای باغ وحش کلن تبدیل کرده است.
چراغ ها و نحوه قرار گرفتم کابین دستگاه ها به گونه ای است که حتی گوشه ها به راحتی و به بهترین شکل نظافت می شوند.سیستم های گرم کننده و خنک کننده درون کابین شرایط بسیار خوب وایده الی را برای اپراتور دستگاه محیا می کند.سیستم هیدرولیک تخلیه مخزن زباله امکان خالی کردن محفظه را به راحتی در اختیار شما می گذارد یعنی اپراتور دستگاه فقط با فشردن یک دکمه و بدون هیچ زحمتی می تواند محفظه را تخلیه کند

پاکیزگی یکی از عوامل اصلی جذابیت این باغ وحش می باشد.

پارک فیل های باغ وحش کلن از عوامل اصلی جذابیت آن می باشد.

یادگیری نحوه استفاده از دستگاه های کارچر به لطف استفاده از علائم راهنما بسیار ساده می باشد

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید