تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه Iran Health 2018

بیست و یکمین دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت سلامت که با عنوان ایران هلث (IRAN HEALTH) شناخته می شود از تاریخ ۲۹ خرداد لغایت ۱ تیرماه ۱۳۹۷ در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه جمع بسیار زیادی از فعالان حوزه صنعت سلامت حضور پیدا کردند و از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات دیدن نمودند.

شرکت کارن تجارت که نماینده رسمی کمپانی Kärcher آلمان در ایران می باشد، همانند گذشته در این نمایشگاه شرکت نمود و مدرن ترین تجهیزات نظافتی خود را در معرض دید عموم قرار داد. انواع تجهیزات نظافت بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروسازی ها شامل: دستگاه های زمین شوی صنعتی با راننده و دستی ، بخارشوی های مکنده دار صنعتی ، دستگاه های جاروبرقی سطلی با قدرت مکش بالا و دستگاه های واترجت صنعتی (آب گرم و آب سرد) در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. کارشناسان کارن تجارت راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص تجهیزات نظافت بیمارستانی به بازدیدکنندگان عزیز ارائه نمودند.

امر نظافت، مهم ترین و حساس ترین بخش در صنعت سلامت می باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید