تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایشگاه بین المللی ISSA interclean 2016

نمایشگاه-ISSA-Interclean

نمایشگاه بین المللی ISSA INTERCLEAN AMESTERDAM 2016 از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ ماه سال ۲۰۱۶ در شهر آمستردام هلند برگزار گردید. این نمایشگاه معتبرترین نمایشگاه در حیطه دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی به شمار می رود و به صورت هر دو سال یکبار برگزار می گردد. تمامی برندهای فعال در این حوزه در این نمایشگاه شرکت می نمایند و آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی خود را نیز ارائه می نمایند. Kärcher نیز همچون گذشته حضوری فعال و گسترده در این نمایشگاه داشت و از محصولات جدید خود رونمایی کرد. با توجه به جایگاه برند کارچر در دنیا، حضور متفاوت و فراتر از سایر برندها به امری طبیعی و روتین تبدیل شده است. لازم به ذکر است که در این نمایشگاه جایزه نوآوری و کیفیت نیز برای ابداع ، نوآوری و کیفیت محصولات جدید ارائه شده، در در نظر گرفته می شود و با نظر متخصصان این حوزه به برترین محصول و برند اهدا می گردد. در این دوره نیز همچون بسیاری از دوره های پیشین، برند کارچر برنده جایزه نوآوری و کیفیت ISSA INNOVATION AWARD برای یکی از محصولات جدید خود با نام دستگاه موکت شوی و فرش شوی BRC 40/22 C گردید . دستگاه های نظافت صنعتی کارچر با توجه به حجم بسیار گسترده تولید و تیم تحقیق و توسعه و مدیریت بسیار قوی این مجموعه همواره چندین گام از سایر برندها پیش بوده و جوایز نوآوری و کیفیت نمایشگاه ها و سازمان ها معمولا به محصولات این برند تعلق می گیرد. به طور مثال در دو دوره پیشین این نمایشگاه نیز ، دستگاه اسکرابر یا همان دستگاه زمین شوی صنعتی BR 35/12 ساخت کارچر و دستگاه زمین شوی بدون نیاز به برق B 60/10 MOPVAC ساخت همین برند آلمانی برنده‌های پیشین این جوایز بوده بوده‌اند.
دستگاه های دیگری نظیر واترجت ، جاروبرقی صنعتی ، آیس بلاست ، بخارشوی صنعتی و … کمپانی کارچر آلمان در این نمایشگاه ارائه شدند.
برخی مدیران و کارشناسان شرکت کارن تجارت نیز در نمایشگاه مربوطه حضور یافتند تا از ضمن اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات دستگاه های کارچر و سایر برندهای نظافت صنعتی ، زمینه حضور دستگاه های جدید کارچر به ایران را فراهم نمایند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه موکت شوی جدید کارچر مدل BRC 40/22 C و همچنین برندگان قبلی جوایز یعنی دستگاه اسکرابر BR 35/12 و همچنین دستگاه زمین شوی صنعتی بیمارستانی B 60/10 MOPVAC ، می توانید با کارشناسان شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر در نمایشگاه نیز می توانید به وبسایت برگزار کننده نمایشگاه ISSA INTERCLEAN AMESTERDAM 2016 مراجعه فرمایید.
مطالب مرتبط

  1. واترجت
  2. آیس بلاست
  3. بخارشوی صنعتی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید