تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر سرنشین دار و زمین‌شوی سرنشین دار

اسکرابر-سرنشین-دار

اسکرابر سرنشین دار کارچر (زمین شوی سرنشین دار)

اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 RD 100 شرکت کارچر (کرشر) آلمان یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین دستگاه های زمین شوی خودرویی یا نفربر در دنیا می باشد. اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 RD 100 قابلیت نصب سیستم کامل سوییپر را هم دارد که این امکان را به دستگاه می دهد تا علاوه بر شستشوی زمین تمام زباله ها را جمع آوری کند. کاربری زمین شوی سرنشین دار B 250 R در عین دارا بودن تکنولوژی بالا، بسیار ساده و راحت است.

امکانات ویژه اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R کمپانی کارچر (کرشر)

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی سطوح کف کمپانی Kärcher آلمان:

زمین شوی سرنشین دار
اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R کارچر مجهز به سیستم مدیریت مواد شوینده بوده  که مصرف مواد شوینده را بسیار کاهش می دهد و هزینه ی برآورد شده ای که این سیسم صرفه جویی می کند بنا به مساحت مورد نظافت از ۳ تا ۵ میلیون تومان به صورت ماهانه می باشد. غلظت مواد شوینده در آب نیز با این سیستم کاملاً قابل کنترل است.

این اسکرابر سرنشین دار امکان استفاده از هر دو نوع برس غلطکی و برس دیسکی را دارا است. این انتخاب بستگی به نوع سطح و نوع آلودگی دارد. اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R کمپانی کارچر آلمان برای نظافت فضاهایی که از دسترس برس های دستگاه خارج است نیز راه حل کارآمدی دارد.

این زمین شوی سرنشین دار دارای سیستم مجزای جاروبرقی می باشد که به مکنده دستگاه متصل است و امکان نظافت فضاهایی نظیر پالت ها و گوشه و کنارهای سالن را به کاربر می دهد.

امکانات جانبی فراوان دیگری نیز بر روی دستگاه زمین شوی B 250 R موجود است که عبارتست از وجود چراغ های LED، سقف محافظ کاربر، ضربه گیرهای فولادی و … که ایمنی کار با اسکرابر را بسیار بالا برده اند. یکی دیگر از امکانات دستگاه، سیستم پر کن مخزن بوده که دارای قسمت اتصال ویژه ای می باشد که در صورت پر شدن مخزن به صورت خودکار آب را قطع می کند.

بهترین اسکرابر سرنشین دار

مشخصات فنی اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R

در مورد مشخصات فنی اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R می توان به وجود ۶ باطری ۶ ولت دستگاه اشاره کرد که با آمپر بالای خود زمان کارکرد طولانی را برای این مدل اسکرابر فراهم می کند. قطر برس این دستگاه زمین شور ۱۰۰۰ mm است و با سرعت بالای حرکت خود امکان نظافت ۸۰۰۰ متر مربع ایجاد می کند.

این دستگاه دارای دو مخزن ۲۵۰ لیتری آب تمیز و آب کثیف هست. صدای ایجاد شده توسط این دستگاه به نسبت قدرت موتورهای دستگاه بسیار کم می باشد و تنها ۶۷ db است. وزن کل این مدل اسکرابر نفربر کارچر ۱۲۵۰ کیلوگرم است و ابعاد آن ۱۵۵۰×۱۰۶۰×۱۹۰۰ است. پهنای خشک کنندگی این دستگاه کف شوی ۱۰۶۰ mm است و جنس تی دستگاه از نوع روغنی مقاوم به سایش است.

این زمین شوی سرنشین دار کارچر برای مساحت های بالا در مجتمع های تجاری و مسکونی و پارکینگ ها و سالن های بزرگ فضاهای عمومی و سالن های تولید کارخانه ها بسیار مناسب می باشد. دستگاه نظافت کف مدل B 250 R کارچر نیز دارای حالت مصرف بهینه انرژی می باشد که یکی از ویژگی های برتر این دستگاه است.

زمین شوی خودرویی

قابلیت سوییپر اسکرابر سرنشین دار مدل B 250 R

قابلیت سوییپر هم زمان با شستشوی کف در این مدل برای سالن های تولید کارخانه ها بسیار مفید است زیرا در سالن های تولید معمولاً براده و ذرات ناشی از برش و تراش در سطح زمین زیاد است و این امر موجب اختلال در کار شستشوی زمین و آسیب تیغه لاستیکی تی می شود و اما این مدل زمین شوی سرنشین دار با جمع آوری اینگونه زباله ها از آسیب رسیدن به تیغه تی این دستگاه کف شوی جلوگیری می کند.

همچنین این مورد در مکان هایی نظیر مساجد و حرم های زیارتی بسیار کاربردی می باشد زیرا صحن این مکان ها معمولاً از سنگ می باشد و باید توسط این گونه دستگاه های نظافت صنعتی نیز شستشو شود. اما در عین حال زباله ها در فضاها زیاد است.
که این سیستم به منظور جمع آوری زباله ها این سیستم سوییپر و زمین شوی صنعتی به راحتی این کار را انجام می دهد. دستگاه نظافت صنعتی توسط شرکت کارن تجارت نمایندگی کارچر با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله عرضه می شود. در ادامه دو دستگاه دیگر کمپانی کارچر آلمان معرفی می شود.

بهترین زمین شوی سرنشین دار

اسکرابر سرنشین دار مدل B 150 R

اسکرابر سرنشین دار مدل B 150 R کارچر آلمان دارای حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف ۱۵۰ لیتری بوده و راندمان کاری دستگاه ۷۵۰۰ متر مربع در ساعت می باشد. این دستگاه شستشوی کف دقیقاً بر پایه نیازهای گوناگون مشتریان طراحی شده است و دارای ایمنی بسیار زیاد، تجهیزات جانبی متنوع و کارایی بسیار بالا است.

از ویژگی های بارز این زمین شوی صنعتی سرنشین دار می توان به استفاده از برس های دیسکی و رولی، سیستم شستشوی مخزن آب کثیف، باطری های ژل، سیستم مدیریت مصرف مواد شوینده و استفاده از تکنولوژی KIK به منظور بالا بردن ایمنی دستگاه در حین عملکرد است. میزان پهنای خشک کنندگی در این دستگاه اسکرابر سرنشین دار نیز ۱۰۶۰ میلیمتر است.
اسکرابر سرنشین دار کارچر

اسکرابر سرنشین دار مدل B 90 R

اسکرابر سرنشین دار مدل B 90 R کارچر آلمان دارای حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف ۹۰ لیتری بوده و میزان راندمان کاری دستگاه ۵۶۰۰ متر مربع در ساعت می باشد. این دستگاه زمین شوی از جمله محصولات حرفه ای و پرکاربرد کمپانی Kärcher آلمان است.  در این محصول می توان از هم از برس دیسکی و هم از برس غلطکی استفاده نمود.

طراحی بسیار زیبا و کیفیت متریال به کار رفته در این زمین شوی، باعث جلب نظر بسیاری از مشتریان شده است. یکی از فناروری های برتر این محصول، وجود فناوری FACT است. در این سیستم، فشار و سرعت چرخش برس های اسکرابر بر روی زمین کاملاً انعطاف پذیر بوده و فشار وارد شده روی زمین در پستی ها و برآمگی ها زمین، به صورت اتوماتیک کم و زیاد می گردد. قطر برس شستشو و پهنای خشک کنندگی این محصول به ترتیب، ۷۵۰ و ۱۰۶۰ میلیمتر است.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر سرنشین دار مدل BD 50/70 R

اسکرابر سرنشین دار مدل BD 50/70 R کمپانی Kärcher آلمان،از محصولات جدید این کمپانی شهیر است که در ابتدای سال ۲۰۱۷ به بازارهای اروپا معرفی شد. از ویژگی های برتر این دستگاه، قدرت مانور فوق العاده و حرکت در مسیرهای تنگ و باریک است. همچنین شما می توانید بر روی این دستگاه، انواع تجهیزات سنتی نظافت را نصب کنید.

از مشخصات فنی این محصول می تواند به راندمان آن اشاره نمود که ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت است. همچنین قطر برس شستشو و پهنای خشک کنندگی این اسکرابر سرنشین دار به ترتیب ۵۱۰ و ۷۵۰ میلیمتر است.

اسکرابر سرنشین دار BD 50-70 R

در ادامه فیلم یکی از دستگاه های کارچر آلمان مدل B 250 R کارچر را می توانید مشاهده نمایید.

 

کم بودن صدای تولیدی، ارگونومیک بودن، قدرت بالای مانور و راحتی کار در استفاده برخی از عواملی می باشند که بسیاری از مشتریان می بایست در هنگام خرید دستگاه های اسکرابر (زمین شوی) به خصوص دستگاه های اسکرابر سرنشین دار مد نظر قرار دهند.

به عنوان مثال در بیمارستان ها و مراکز درمانی، شخصی که مسئول خرید تجهیزات نظافتی است در انتخاب دستگاه اسکرابر علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ، باید قدرت نظافتی و ضد عفونی کردن محیط را نیز در نظر گرفت.

شرکت های  تولید کننده دستگاه های مکانیزه نظافت و شستشو، امروزه دستگاه هایی را تولید و روانه بازار کرده اند که علاوه بر ارگونومیک بودن، مانور پذیری عالی، قدرت فوق العاده در نظافت می توانند به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین این تجهیزات زمان نظافت و شستشو را به شکل کاملاً محسوسی کاهش داده اند.

در بیمارستان ها به راحتی می توانید از دستگاه های اسکرابر به منظور شستشوی اتاق بیماران، سالن ها و فضاهای دیگراستفاده نمایید.

برتری اصلی دستگاه های اسکرابر این است که نظافت را در کم ترین زمان ممکن، با کیفیت بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و خطرناک انجام می دهند.

در ادامه مقاله می خواهیم در مورد دستگاه های اسکرابر علی الخصوص دستگاه های اسکرابر سرنشین دار اطلاعاتی به شما بدهیم و برخی فناوری های روز و ویژگیهای خاص را در این دستگاه ها را به شما عزیزان معرفی نماییم.

اسکرابر بیمارستان و کلینیک

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار دارای ابعاد بزرگتری نسبت به نوع دستی هستند. این دستگاه های نظافتی حرفه ای دارای یک صندلی مخصوص به منظور نشستن کاربر بر روی دستگاه می باشند تا اپراتور به راحتی بتواند دستگاه را هدایت و کنترل نماید. در نوع دستی، کاربر یا اپراتور در پشت دستگاه حرکت می کند و دستگاه را به سمت جلو هدایت می کند تا امور نظافتی انجام بگیرد.

زمین شوی های با راننده دارای حجم مخازن حجیم آب تمیز و آب کثیف می باشند و راندمان کاری آن ها را نیز بسیار بالاتر از زمین شوی های نوع دستی است. محیط هایی از قبیل بیمارستان ها، مجتمع های اداری و تجاری، سازمان های بزرگ، فرودگاه ها، هتل ها، کارخانه ها، سوله ها و … از مشتریان بالقوه دستگاه های زمین شوی سرنشین دار می باشند.

اسکرابر های شرکت کارچر سازگار با محیط زیست بوده و دارای قابلیتی می باشند که قادر هستند مصرف انرژی را کاهش داده و به شکل کاملاً بهینه نظافت را انجام دهند. در دستگاه های برند Kärcher آلمان دکمه ای خاص به نام eco! efficiency بدین منظور وجود دارد. همچنین این دستگاه ها علاوه بر اینکه بهره وری بالایی دارند با توجه به قابلیت های بالایی که دارند از لحاظ زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند.

ویژگی دیگر دستگاه های زمین شوی این است که محیط را پاکیزه و عاری از هرگونه باکتری و آلودگی می کنند که این امر باعث می شود که کسانی که در مجموعه حضور دارند از لحاظ سلامتی دچار مشکل نگردند. به خصوص کسانی که دچار بیماری های آلرژیک می باشند.

یکی دیگر از مزیت های دستگاه های اسکرابر سرنشین دار ، داشتن برس های متنوع به منظور نظافت سطوح مختلف می باشد. مثلا برای نظافت سطوح حساس از یک برس مخصوص و برای نظافت سطوح سخت از برس زبرتر استفاده می شود.

لازم به ذکر است که دستگا های کف شور با توجه به برند و مدل دستگاه، می توانند از یک و دو برس استفاده نمایند که اصطلاحاً به کف شورهایی که از دو برس استفاده می نمایند، کف شور دو برسه گفته می شود.

به منظور استفاده بهینه از مواد شوینده، دستگاه ها دارای تکنولوژی یا سیستمی به نام سیستم مدیریت مصرف مواد شوینده می باشند که بدین منظور در اسکرابر ها، مخزنی مخصوص بدین منظور تعبیه شده است. با استفاده از این تکنولوژی کاربر کنترل کاملی بر روی استفاده از مواد شوینده دارد و زمان و غلظت استفاده از آن را در هر لحظه تعیین می کند.

فناوری دیگر استفاده شده در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار کارچر، وجود سیستم شستشوی مخزن آب کثیف می باشد. در این فناوری از یک شلنگ استفاده شده که یک طرف آن به شلنگ آب وصل می شود و مخزن آب کثیف به راحتی با اب شستشو می شود. جالب است بدانید که حتی می توانید از مخزن آب تمیز اسکرابر کارچر به منظور شستشوی مخزن اب کثیف دستگاه استفاده نمایید.

سیستم دیگر استفاده شده در دستگاه های اسکرابر سرنشین دار کارچر، استفاده از فرمان هدایت کاملاً حرفه ای می باشد. فرمان های طوری طراحی شده اند که هم بسیار راحت بوده و هم از برخورد به زانوی اپراتور در هنگام حرکت جلوگیری می کند.

آخرین فناوری ای که می خواهیم ذکر نماییم، استفاده از سیستم کد رنگ در دستگاه ها می باشد. بدنی معنی که بخش هایی که اپراتور با آن قسمت ها کار می کند با رنگ خاصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال کمپانی Kärcher آلمان در دستگاه های اسکرابر خود از رنگ زرد برای استفاده اپراتور و از رنگ خاکستری به منظور نگهداری و نظافت از دستگاه استفاده کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید