تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کیسه جاروبرقی کارچر، پاکت جاروبرقی کارچر

کیسه جاروبرقی کارچر

جاروبرقی ابزاری گران‌قیمت و کاربردی برای از بین بردن آلاینده‌ها و ذرات مضر برای سلامتی شما است. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این دستگاه، کیسه جاروبرقی است. همه آلاینده‌ها و ذرات گرد و غبار بعد از اینکه به وسیله جاروبرقی مکش می‌شوند در کیسه جاروبرقی جمع می‌شوند.

کیسه جاروبرقی یکی از مهترین بخش‌های جاروبرقی می‌باشد. کیسه جاروبرقی دو کاربرد در جاروبرقی دارد. کاربرد اولیه و اصلی آن محلی برای جمع‌آوری زباله و گرد و خاک می‌باشد. کاربرد دوم آن انجام عمل فیلتراسیون می‌باشد که از ورود گرد و غبار به موتور جاروبرقی جلوگیری می‌کند. پاکت جاروبرقی کارچر در انواع مختلف کاغذی و پارچه‌ای برای مدل‌های مختلف تولید می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید پاکت جاروبرقی کارچر با کارشناسان شرکت کارن تجارت بهین تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاروبرقی آب و خاک با کارشناسان کارن تجارت بهین تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان بهره‌مند شده و با آگاهی کامل دستگاهی متناسب با نیازتان انتخاب کنید. همچنین به منظور خرید انواع کیسه و جاروبرقی کارچر آلمان با کارشناسان کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید.

کیسه‌ جاروبرقی دو کاربرد مختلف دارد. کاربرد اولیه و اصلی آن جمع‌آوری زباله و گرد و خاک است. کاربرد دوم آن انجام عمل فیلتراسیون است که از ورود گرد و غبار به موتور جاروبرقی جلوگیری می‌کند. پاکت‌های جاروبرقی معمولاً از مواد بافته شده متخلخل (به طور معمول کاغذ یا پارچه) ساخته شده‌اند.

حفره‌های ریز کیسه به اندازه کافی بزرگ هستند که بتواند ذرات هوا را عبور دهد اما برای رد شدن ذرات خاک بسیار کوچک‌اند. زمانی‌که جریان هوا وارد کیسه می‌شود، تمام هوا از آن عبور می‌کند، اما آلودگی و ذرات گرد و غبار در کیسه جمع می‌شود. می‌توانید کیسه جارو برقی را در هر جایی از مسیر بین لوله ورودی و درگاه اگزوز قرار دهید، به شرطی که جریان هوا از آن عبور کند.

در جارو‌های ایستاده، کیسه جاروبرقی به طور معمول آخرین قسمت در مسیر عبور هوا است. بلافاصله پس از فیلتر شدن، هوا به سمت خارج جریان پیدا می‌کند. در جاروبرقی‌های خوابیده، کیسه ممکن است قبل از فن قرار بگیرد بنابراین هوا به محض ورود به داخل جاروبرقی فیلتر می‌شود.

زمان تعویض کیسه جاروبرقی

خیلی مهم است که کیسه جاروبرقی را زمانی که پر می‌شود خالی یا تعویض کنید، مخصوصاً اگر مرتب از دستگاه جاروبرقی‌تان استفاده می‌کنید. بسیاری از جاروبرقی‌ها زمان نیاز به تغییر کیسه را به شما نشان می‌دهند. بیشتر آن‌ها چراغ نشان‌گری دارند که زمانی که کیسه نزدیک به پر شدن است روشن می‌شود. علائم دیگری هم برای فهمیدن زمان تعویض کیسه جاروبرقی وجود دارد. از جمله:

– کاهش قدرت مکش

– وجود گرد و غبار در بیرون دستگاه جاروبرقی

– و بوی نامطبوع جاروبرقی

جاروبرقی صنعتی سری iv

به طور کلی اگر از جاروبرقی خود به طور مداوم و بیش از یک ماه استفاده کردید، باید پاکت آن را عوض کنید. اگر از جاروبرقی برای نظافت مو و آلاینده‌های ناشی از حیوانات خانگی استفاده می‌کنید، باید مرتباً کیسه آن را عوض کنید. مواد سبک مانند مو می‌توانند سریعتر کیسه را پر کنند.

اولین گام برای تعویض کیسه جاروبرقی مشخص کردن ساخت و مدل دستگاه شما است. ساخت دستگاه به سازنده دستگاه جاروبرقی اشاره می‌کند (مثلاً برند کارچر)، و مدل دستگاه به ویژگی‌های خاص دستگاه اشاره دارد. نوع جاروبرقی شما مشخص می‌کند که چه نوع کیسه‌ای باید انتخاب کنید.

“نوع” جاروبرقی به شکل دستگاه جاروبرقی شما اشاره می‌کند: ایستاده، خوابیده، دستی و … . برای تهیه پاکت جاروبرقی مناسب باید کیسه‌ای متناسب با نوع جاروبرقی‌تان پیدا کنید.

پاکت جاروبرقی کارچر در انواع مختلف کاغذی و پارچه‌ای برای مدل‌های مختلف تولید می‌شود. برای خرید کیسه جاروبرقی کارچر با کارشناسان شرکت کارن تجارت بهین تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان بهره‌مند شوید و با آگاهی کامل پاکت متناسب با دستگاهتان را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید