تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

لوازم جانبی محصولات کارچر

لوازم جانبی آبیاری

لوازم جانبی کارواش

لوازم جانبی بخارشوی

پاکت جاروبرقی کارچر
فیلتر جاروبرقی کارچر
لوازم جانبی کارواش های کارچر
نازل جاروبرقی کارچر
لوازم جانبی بخارشوهای کارچر

لوازم جانبی کارچر (کرشر)

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی محصولات کارچر در ایران، انواع لوازم جانبی و مصرفی اوریجینال محصولات کارچر را به مصرف‌کنندگان این برند ارائه می‌کند. برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم جانبی صنعتی کارچر همچون نازل جاروبرقی، کیسه و پاکت جاروبرقی، انواع فیلتر جاروبرقی‌های مختلف و سایر محصولات، از دسته بندی‌های زیر اقدام کنید.

استفاده از لوازم جانبی کارچر برای دستگاه‌های نظافتی

با استفاده از لوازم جانبی کاربردی دستگاه‌های نظافتی صنعتی کارچر آلمان می‌توانید ضمن بهینه کردن مصرف انرژی، محیط‌های تحت پوشش نظافت را گسترش دهید یا به زبان دیگر سطوح بیشتری را به راحتی و بهترین نحو ممکن نظافت کنید. به عنوان مثال لوازم جانبی بخارشوی صنعتی یا واترجت از پر استفاده‌ترین لوازم در این زمینه هستند که بعد از آنها می‌توان به تجهیزات جانبی جاروبرقی و مبل‌شوی و فرش‌شوی نیز اشاره کرد.

بهترین کیفیت در تولید

کمپانی کرشر آلمان به عنوان رهبر جهانی بی چون و چرای تولید دستگاه‌های نظافتی صنعتی همواره در حفظ کیفیت تولیدات خود کوشا بوده و سعی بر این داشته‌اند که جایگاه خود را در بالای لیست برترین‌های نظافتی به ثبات برسانند. از این رو لوازم جانبی کارچر جهت بالا بردن سطح رضایت مشتریان خود در نظر گرفته شده و در بهترین کیفیت و کارایی روانه بازار فروش شده است.

استفاده حداکثری از توانایی دستگاه با استفاده از لوازم جانبی کارچر

بعضی از دستگاه‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در محیط‌های مختلفی با شرایط و سطوح متفاوتی عملیات نظافت را عملی سازند ولیکن برای انجام این مهم به لوازم جانبی یا کیت‌های اضافه در نظر گرفته شده برای دستگاه نیاز می‌باشد.
برای مثال دستگاهی که برای شستشوی فرش و موکت مناسب است می‌تواند در نظافت مبلمان نیز کاربرد داشته باشد، تنها کافیست کیت یا همان لوازم جانبی مبل‌شوی را به دستگاه متصل کنید.

محدودیت در لوازم جانبی؟

کارچر برای همه‌ی تولیدات خود اعم از سوییپر، اسکرابر ، واترجت ، بخارشوی ، جاروبرقی صنعتی ، مبل‌شوی و فرش‌شوی و سایر دستگاه‌های نظافتی تجهیزات جانبی را در نظر گرفته تا فرایند نظافت را برای مصرف‌کننده به ساده‌ترین حالت ممکن برساند. لذا پس از تهیه دستگاه موردنظر خود نگران لوازم جانبی مناسب با آن نباشید. کارچر هیچگونه محدودیتی در تولید و عرضه‌ی تجهیزات جانبی به بازار ندارد و برای سهولت در استفاده از همه‌ی دستگاه‌های تولید شده خود، تجهیزات جانبی مناسبی در نظر گرفته است.

توسعه و بروزرسانی تکنولوژی

تجهیزات جانبی این دستگاه‌های نظافتی با توجه به نیازهای روز و بالاتر رفتن سطح توقع مشتریان، دائما در حال توسعه و بروز رسانی فناوری و تکنولوژی‌های خود بوده تا با نیازهای مصرف‌کنندگان در حال‌حاضر مطابقت داشته باشد.

تجهیزات جانبی در چه دسته‌بندی‌هایی وجود دارد

این لوازم در دسته‌بندی‌های مختلفی برای دستگاه‌های واترجت (دستگاه پاشش فشارقوی آب)، انواع زمین‌شوی‌ها (اسکرابر)، جاروبرقی صنعتی ، انواع بخارشوی، سوییپرها و فرش‌شوی‌ها و … تولید شده‌اند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید