تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی و مکنده هتلی کارچر آلمان

جاروبرقی-هتلی

جاروبرقی هتلی

جاروبرقی هتلی یکی از دستگاه‌های محبوب برای نظافت مکانیزه هتل‌ها محسوب می‌شود. در ادامه این نوشتار، دستگاه‌های مکنده هتلی کمپانی کارچر آلمان معرفی خواهد شد. دستگاه‌های جاروبرقی کمپانی شهیر کارچر آلمان در انواع مختلف و به منظور استفاده در محیط‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. انواع این محصولات عبارتند از: جاروبرقی آب و خاک یا مکنده خشک و تر، جاروبرقی هتلی، مکنده دائم کار و جاروبرقی ضد انفجار این محصولات توسط نمایندگی Kärcher آلمان در ایران، شرکت کارن تجارت، عرضه می‌شود.

جاروبرقی هتلی مدل T 7/1 کارچر

دستگاه جاروبرقی هتلی مدل T 7/1 کمپانی کارچر آلمان کوچک‌ترین مدل وکیوم صنعتی کارچر است. این محصول از نوع مکنده خاک بوده و برای نظافت حجم کمی از گرد و خاک و آلودگی‌های خشک کاربرد دارد. وزن این دستگاه وکیوم فقط ۳.۵ کیلوگرم بوده و با توجه به ابعاد حداقلی و کوچک، قابلیت جابجایی و مانور بسیار بالایی دارد. صدای تولید شده توسط این مکنده صنعتی فقط ۶۹ دسی بل بوده و همین ویژگی کاربری دستگاه را برای محیط‌های حساس به صدا ایده آل ساخته است.

مکنده هتلی

جاربرقی هتلی مدل T 14/1 کارچر

جاروبرقی هتلی مدل T 14/1 کمپانی کارچر آلمان نیز به منظور جمع آوری گرد و خاک و آلودگی‌های خشک طراحی و ساخته شده است. ظرفیت این محصول مکنده نیز ۱۴ لیتر بوده و مانند مدل T 7/1 صدای بسیار کمی تولید می‌کند (۶۹ دسی بل). همچنین دیگر ویژگی خوب این محصول، وجود جایگاه نصب نازل‌های متنوع بر روی آن است.

وکیوم هتلی

جاروبرقی هتلی مدل NT 38/1 کارچر

جاروبرقی صنعتی مدل NT 38/1 کمپانی کارچر آلمان از نوع آب و خاک بوده و به صورت تک موتوره است. این دستگاه به منظور استفاده در محیط‌های مختلفی کاربرد دارد. ظرفیت این دستگاه مکنده هتل نیز ۳۸ لیتر بوده و از نوع جاروبرقی بدنه استیل می‌باشد که این بدنه استیل باعث می‌شود دستگاه در محیط‌های مختلف از خود پایداری نشان دهد.

جارو برقی هتلی

درباره کمپانی کارچر آلمان

کمپانی کارچر بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع محصولات نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است. شرکت کارن تجارت نیز انواع مختلف محصولات نظافتی مکانیزه این شرکت شامل اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، فرش شوی، پله برقی شوی، کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت جاروبرقی صنعتی و مشاوره برای خرید دستگاه مورد نظرتان با شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۹۰۰۴۳۶ و ۰۲۱۶۶۹۰۸۱۳۸ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان شرکت کارن تجارت مشورت کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید